AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #21 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vel ikke hatt noe bedre vær selv om en er ufør? Anonymkode: 7a239...5a8 Jo, jeg har vært i Italia i sommer 😊 Anonymkode: ce1d1...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #22 Del Skrevet 6. august 2022 Oslo her. Nei, synes sommerværet har vært fint. Liker de varme skyefrie dagene best, men med vannmangel har det vært kjekt med litt nedbør og ha noen dager en med god grunn kan sitte inne og glo på tv- serier i ferien og. I morgen skal det bli overskyet, men det er fint turvær. Så kommer varmen tilbake, meldt litt for varmt etter min smak egentlig, men blir soling, bading , utepils og glede. Elsker norsk sommer. Anonymkode: fad70...5bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #23 Del Skrevet 6. august 2022 Ja dårlig vær i juli og nå. Men hadde fine dager i juni. Bryr meg ikke så mye. liker ikke for mye varme heller. Anonymkode: f3300...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #24 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må nok få utskrevet noe antidepressiva ja. Gjør noe med humøret når det er 10-12 grader, overskyet, regn og vind hele sommeren gjennom. Har ikke fått pakket ut sommerklær engang. Anonymkode: 7a239...5a8 Jeg har tatt på meg en shorts èn dag hele denne sommeren, midt i juli måtte jeg ta på meg dunjakken min fordi det blåste iskald vind fra nord. Sinnsykt. Anonymkode: 36f82...082 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #25 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, jeg har vært i Italia i sommer 😊 Anonymkode: ce1d1...e1d Ja men det har jo ingenting med å være ufør å gjøre. Flott at du har økonomi til en utenlandstur 🙂 Anonymkode: 7a239...5a8 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #26 Del Skrevet 6. august 2022 Føler virkelig med dere. Vi har hatt mye sol, og lite regn. Men de to siste ukene har det kommet regn enkelte dager. Det har vært utrolig høy luftfuktighet enkelte dager når det har vært overskyet. Anonymkode: 7d6df...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #27 Del Skrevet 6. august 2022 Ja, dette var sommeren jeg bestemte meg for å flytte fra Trøndelag. Anonymkode: e43ae...b1d 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 6. august 2022 #28 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oslo her. Nei, synes sommerværet har vært fint. Liker de varme skyefrie dagene best, men med vannmangel har det vært kjekt med litt nedbør og ha noen dager en med god grunn kan sitte inne og glo på tv- serier i ferien og. I morgen skal det bli overskyet, men det er fint turvær. Så kommer varmen tilbake, meldt litt for varmt etter min smak egentlig, men blir soling, bading , utepils og glede. Elsker norsk sommer. Anonymkode: fad70...5bc Tror ikke denne tråden er ymtet på dere som bor i Oslo. 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 6. august 2022 #29 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, dette var sommeren jeg bestemte meg for å flytte fra Trøndelag. Anonymkode: e43ae...b1d Hvor går ferden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #30 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, jeg har vært i Italia i sommer 😊 Anonymkode: ce1d1...e1d Å ja, sommerferie og feriepenger er jo ukjent for arbeidstagere, så da var det veldig relevant at du var ufør for og reise på ferie. Anonymkode: fad70...5bc 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #31 Del Skrevet 6. august 2022 Hotwife skrev (Akkurat nå): Hvor går ferden? Den går til Østlandet. Har landet på Lillehammer / Ringsaker og det området. Jeg må si jeg gleder meg. Anonymkode: e43ae...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #32 Del Skrevet 6. august 2022 Har vært så deprimert at været ikke har plaget meg i det hele tatt, spiller liksom ingen rolle om det er kaldt eller varmt, regn eller sol, når livet føles håpløst og tomt uansett. Før ble jeg utrolig påvirket av været, og elsket sol og finevær. Anonymkode: 1cf08...e62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fransine Skrevet 6. august 2022 #33 Del Skrevet 6. august 2022 Ja -drittlei... heldigvis blir det tur til søreuropa i 6 uker fra begynnelsen av september 🏖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #34 Del Skrevet 6. august 2022 Indre Troms. Syns det har vært en perfekt sommer, bortsett fra den uka i juni med over 30 grader. Har hatt mange dager med over 20 grader, og litt varierende vær. Jeg liker at det skifter litt. Anonymkode: 351d8...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #35 Del Skrevet 6. august 2022 Synes det har vært en sommer med drittvær og jeg bor i Oslo. Det har slett ikke vært noe særlig bra vær her i Oslo heller. Jeg har vært hjemme i tre uker av ferien og da var det bare 3-4 dager med sol. For det meste har det vært delvis skyet, skyet eller regn og regnbyger. Jeg hadde en uke i Danmark med sol, og det var deilig. Ellers en veldig dårlig sommer. Kan heller ikke huske sist det var SÅ dårlig. Glad denne sommeren snart er over. Anonymkode: a0c12...191 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #36 Del Skrevet 6. august 2022 Østlandet her, og jeg jubler for hver regndråpe som kommer. Det er ekstremt sjeldent, og jeg sitter bare og tenker på strømregningen... Anonymkode: 236b7...581 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 6. august 2022 #37 Del Skrevet 6. august 2022 Nei. Passe varmt og mye sol. Masse båtliv og bading. Strålende sommer som alltid. Kunne ikke falle meg inn å reise etter varme om sommeren når det er så deilig hvert år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #38 Del Skrevet 6. august 2022 Bor nord for Trøndelag. Typisk at det ene året jeg faktisk bestemte meg for å unne meg en ordentlig sommerferie så ble været fullstendig nitrist. Det har seriøst bare vært 2 sommerdager i hele juli. Jeg kjenner meg faktisk nesten litt deprimert. Mens de jeg kjenner nede i Oslo har jo hatt full sommer, godt og varmt og bare fint. Om søringene nå begynner å klage på strømprisene og at vi i nord også burde betale like mye som dem så kommer jeg seriøst til å knuse et eller annet objekt. Prøv å lev halve året i mørketid og resten av året i regntid. Noen usle små goder burde vi få lov å ha om vi skal gidde å leve her. 😭 Det som er enda mer tragisk å tenke på er at dette er fremtiden vår. Pga klimaendringene kommer slik type regn til å bli mer og mer normalt. Anonymkode: c3b30...8a9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 6. august 2022 #39 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes det har vært en sommer med drittvær og jeg bor i Oslo. Det har slett ikke vært noe særlig bra vær her i Oslo heller. Jeg har vært hjemme i tre uker av ferien og da var det bare 3-4 dager med sol. For det meste har det vært delvis skyet, skyet eller regn og regnbyger. Jeg hadde en uke i Danmark med sol, og det var deilig. Ellers en veldig dårlig sommer. Kan heller ikke huske sist det var SÅ dårlig. Glad denne sommeren snart er over. Anonymkode: a0c12...191 Men dere har ikke 10-12 grader når det er overskyet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #40 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes det har vært en sommer med drittvær og jeg bor i Oslo. Det har slett ikke vært noe særlig bra vær her i Oslo heller. Jeg har vært hjemme i tre uker av ferien og da var det bare 3-4 dager med sol. For det meste har det vært delvis skyet, skyet eller regn og regnbyger. Jeg hadde en uke i Danmark med sol, og det var deilig. Ellers en veldig dårlig sommer. Kan heller ikke huske sist det var SÅ dårlig. Glad denne sommeren snart er over. Anonymkode: a0c12...191 Jøss...jeg bor ti minutter utenfor Oslo, og kan ikke skjønne at vi har hatt samme sommer. Jeg er faktisk litt lei av sol. Vi har hatt sol, sol, og atter sol, og på det verste var det 37 grader under pergolaen. Vi har levd med vinduene og verandadører på vidt gap i ukesvis, og måtte faktisk først lukke vinduet i natt. Anonymkode: 236b7...581 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå