Gå til innhold

Flere som er fortvilet over «sommer»været?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trøndelag her. Hele sommeren har regnet bort. Utrolige nedbørsmengder. Klissvått overalt. Regn, vind og 12 grader dag etter dag, det føles som oktober! Innimellom glimter det til med en dag hvor det såvidt blir over 20 grader, men det er aldri mer enn én dag, og ofte kommer det regn i løpet av dagen likevel. Jeg ser på værmeldingen nå at den ene fine uka vi fikk i slutten av juni nok var sommeren 2022. Det er så trist å gå inn i vinteren med et så enormt solunderskudd!!! Og Dagbladet har clickbait-overskrifter om fint vær, men det er selvsagt bare på Østlandet og Sørlandet. 

Jeg er så værsyk!! Flere i samme båt? (Heh, bokstavelig talt.🙄)

Anonymkode: fcd30...6fe

• Liker 21
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg fullstendig igjen. Bor lenger nord i Nordland. Helt elendig sommer og jeg føler jeg råtner bort (i samme takt som sommerblomstene mine). Har null energi og overskudd om dagen... skjønner ikke hvordan jeg skal klare vinteren etter en sommer som dette. 😔

Anonymkode: bdd7e...c07

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, er fra Bergen, men måtte rømme 14 dager til sydligere strøk fordi det var deprimerende høstvær hjemme… 

Anonymkode: 8f323...677

• Liker 2
  • Hjerte 2
Gjest Ghostface
Skrevet

Trøndelag her også. Det var jo fint store deler av mai og juni, så jeg er godt ferdig med sommeren. Blir lett værsyk jeg også, hodepine osv, men foretrekker høst og mørketid. Har dessverre aldri vært noen sommermenneske. :)

AnonymBruker
Skrevet

Gud som jeg misunner dere. Bor i Oslo og er så lei av sommeren. Har bodd nordpå før og savner det.

Anonymkode: a6345...54d

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Trøndelag her og.

Det er trist å tenke på at sommeren snart er over. Vi har ikke akkurat vært i fare for solforbrenning. Er veldig værsjuk og lei.

Håper på en fin høst om ikke annet.

• Liker 5
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Samme i Bergen i sommer. Av og til titter solen fram innimellom regnbygene, da løper jeg ut i hagen for å så oppdage at det er maks 14 grader og vind. Så nå har jeg gitt opp sommeren.

Anonymkode: 1508a...525

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ålesund, samme.

I dag tidlig var det 10 grader og regn, som har vært normalen. Det er også heeelt grått hele tiden. Ikke bare overskyet, men en grå vegg av skodde/tåke/regn. Et par glimt av blå himmel har det vært, men tristeste "sommer" noen sinne.

Anonymkode: caa82...e57

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skal dømme været her i Tr heim så ville jeg sagt høst / tidlig vinter 😅 Kan huske 2 dager hvor det var skikkelig varmt, men da sto jeg inne på jobb for det meste. That’s life in norway

Anonymkode: 881b4...263

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gud som jeg misunner dere. Bor i Oslo og er så lei av sommeren. Har bodd nordpå før og savner det.

Anonymkode: a6345...54d

….. ser alltid med misunnelse på værmeldingen til dere i Oslo.

Anonymkode: 881b4...263

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ålesund, samme.

I dag tidlig var det 10 grader og regn, som har vært normalen. Det er også heeelt grått hele tiden. Ikke bare overskyet, men en grå vegg av skodde/tåke/regn. Et par glimt av blå himmel har det vært, men tristeste "sommer" noen sinne.

Anonymkode: caa82...e57

Ja, jeg har ikke sett på statistikken, men jeg kan ikke huske en så ille sommer på en stund? 2020 var ille, men da varte finværsperioden i juni lengre, og var varmere. 
En person over her skrev at mai og juni var fine - jeg synes ikke mai var fin, det var veldig mye kaldt vær. Våren var veldig sen! Og slutten av juni var som sagt fin, men ellers har det ikke vært noe å hoppe i taket for. 
Og nå er det i praksis for sent. Selv om det skulle bli fint vær i slutten av august, kommer temperaturene ikke opp i skikkelige sommertemperaturer - det er for kaldt om natta, og det blir kaldt så fort sola kommer bak en sky. *sukk*

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Litt nord for bergen her. Hadde rekordnedbørs sommer i bygda vår, hadde vi bare fått lavere strøm for at hele sommeren regnet vekk i 8-10 grader varme. Kom en og anna dag inn i mellom med sol, men jevnt over har det bare regnet og stormet. Så langt i august har det regnet hver dag også. 

Anonymkode: 36f82...082

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei ,har vært varmt og mye sol. Kan ikke klage. Skulle faktisk ønske at det hadde regnet mer :ninja:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt nord for bergen her. Hadde rekordnedbørs sommer i bygda vår, hadde vi bare fått lavere strøm for at hele sommeren regnet vekk i 8-10 grader varme. Kom en og anna dag inn i mellom med sol, men jevnt over har det bare regnet og stormet. Så langt i august har det regnet hver dag også. 

Anonymkode: 36f82...082

Ja, skjønner godt det er frustrerende å ha dårlig vær OG høye strømpriser! Vi har i alle fall billig strøm! Men om jeg skal være helt ærlig hadde jeg lett byttet bort billig strøm med sol. 

• Nyttig 2
Skrevet

Samme her på Sunnmøre. Har vært en uke i Danmark, men det var regn og kaldt der også... Kan ikke huske sist jeg var så værsyk!

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Syns det er derimerende å begynne på jobb på mandag når hele sommeren har regnet bort. Har null energi 😫

Anonymkode: 1b68a...460

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Må nok få utskrevet noe antidepressiva ja. Gjør noe med humøret når det er 10-12 grader, overskyet, regn og vind hele sommeren gjennom. Har ikke fått pakket ut sommerklær engang.

Anonymkode: 7a239...5a8

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig! Syns det er derimerende å begynne på jobb på mandag når hele sommeren har regnet bort. Har null energi 😫

Anonymkode: 1b68a...460

Åh, er så glad jeg har ufør når jeg leser sånt som det her 🙈

Anonymkode: ce1d1...e1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åh, er så glad jeg har ufør når jeg leser sånt som det her 🙈

Anonymkode: ce1d1...e1d

Har vel ikke hatt noe bedre vær selv om en er ufør?

Anonymkode: 7a239...5a8

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Albbas
Skrevet

Værsyk ja! Fikk heldigvis to fine uker på sørlandet i sommer, men nå er det høst frem til april tror jeg (bor i Rogaland, vi har jo ikke vinter). 😩😩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...