Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har fått en skade i eller rundt urinrøret etter fødselen som var for 7 uker siden. Har hatt to fødsler og ingen av dem revnet jeg på. Alt har tilsynelatende gått fint uten komplikasjoner, men jeg har et ubehag i fra hvor det oppleves som urinrør/klitoris når jeg sitter på huk eller sitter på do. Føles litt som en slags piggtråd hvis jeg skal beskrive følelsen. Ikke kjempevondt, men ganske ubehagelig. Har vært hos lege som testa meg for urinveisinfeksjon som jeg ikke hadde og hun kunne ikke gi meg noe svar. 

Har sittet å Googlet litt å lurer på om det er en innvendig skade som ikke ble oppdaget? Hva kan det være eventuelt? Hører aldri om noen som har problemer den veien, bare folk som har revnet bakover. 

Anonymkode: 48f85...3df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint å revne fremover også. Har du lest journal/epikrise? Der skal evt rift stå beskrevet. 

Anonymkode: 0c314...32a

AnonymBruker
Skrevet

Om det svir litt når du tisser så er dette normalt pga østrogenmangel dersom du ammer. Man får tørrere slimhinner. Er som at underlivet er i overgangsalderen. Du kan smøre med østrogenkrem som du kjøper reseptfritt på apoteket.

Anonymkode: ef3f0...a3a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...