Gå til innhold

jeg hadde en ons for 4 mnd siden, i går fant jeg ut jeg var gravid, jeg er singel og ung

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men bør jeg finne han?  har stalket han litt på facebook, han er singel han også,men vi er bare 19 og 23, men er det best og fortelle sannheten? skal ikke tvinge han til noe som helst, bare si at jeg ble gravid og skal beholde barnet.

Anonymkode: 14c97...41f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan fortelle han eller ikke gjøre det.

Det er uansett opp til deg 💗

Anonymkode: 4b13f...27b

Skrevet

Du bør jo si det, du trenger jo også barnebidraget til å ta deg av barnet. Hvem vet, kanskje han vil være pappa også..

• Liker 16
Skrevet

Fortell. Det er det eneste riktige

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men bør jeg finne han?  har stalket han litt på facebook, han er singel han også,men vi er bare 19 og 23, men er det best og fortelle sannheten? skal ikke tvinge han til noe som helst, bare si at jeg ble gravid og skal beholde barnet.

Ring han da vel. Dere har allikevel hatt nærkontakt. 

Anonymkode: 50af7...dc6

• Liker 2
Skrevet

Kan det være en mulighet å finne mer ut om hva slags menneske dette er? Hvis han er en uegnet person så sparer du barnet for ganske mye skade med å la det ligge. Og så kan barnet heller ta kontakt når det kan ta avgjørelsen selv.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar

Ja føles mest riktig og fortelle det. og kommer til og sette han og meg på fødselattesten, sånn at barnet kan finne han eller i alle fall vite at han eller henne har en pappa

• Liker 4
Skrevet

Fortell han det og la han få ta del i barnets oppvekst. Er bare kjipe kjærringer som kun er ute etter barnebidrag som nekter far å ha samvær.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Fortell han det og la han få ta del i barnets oppvekst. Er bare kjipe kjærringer som kun er ute etter barnebidrag som nekter far å ha samvær.

skal ikke nekte han noe som helst,men hvis han selv ikke ønsker og være far så skal han heller ikke tvinges

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

skal ikke nekte han noe som helst,men hvis han selv ikke ønsker og være far så skal han heller ikke tvinges

Er sånn det bør være. Håper dere får til et fint samarbeid om barnet😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (Akkurat nå):

Er sånn det bør være. Håper dere får til et fint samarbeid om barnet😊

takk for det. Håper jo det selv også

• Liker 1
Gjest fransine
Skrevet

Vent med å si noe til du er over abortgrensen på 12 uker. Det kan spare deg for unødvendig press om å ta abort.

AnonymBruker
Skrevet
fransine skrev (Akkurat nå):

Vent med å si noe til du er over abortgrensen på 12 uker. Det kan spare deg for unødvendig press om å ta abort.

er vel ca 12-14 uker nå tror jeg, da dette var 4 mnd siden det skjedde

Gjest fransine
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

er vel ca 12-14 uker nå tror jeg, da dette var 4 mnd siden det skjedde

Ja da er det bare å si ifra. Er det du som er 19 og han som er 23? Hvem vet, kanskje han er klar til å bli far.

Ønsker deg og barnet det beste ❤️

Skrevet (endret)

Hvis det er 4 mnd siden, er du sikkert 17-18 uker nå... regnes fra 1 dag av siste mens.  jeg synes du skal si fra til han, han fortjener muligheten til å stille opp for barnet sitt, og barnet fortjener en far. 

Endret av Topsi
  • Liker 7
Skrevet

Eg synest det er sjokkerande at dette er eit spørsmål. Sjølvsagt må far få vite om det. Det burde vere lovpålagt å oppgi riktig far. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Selvsagt skal han ta ansvar, også om han ikke vil, det er det det vil si og være voksen. Men tipper det går helt bra å ta kontakt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kontakt har du hatt med ham siden ONS? 
Brukte dere beskytte under ONS? 
Har du bolig, en fast jobb, klarer du dette? 

Er ikke samme situasjon og tok kontakt med ONS, han ble helt satt ut og klikket. Begynte å banne og ville ikke ha noe kontakt. Truet meg til å ta abort. 

Anonymkode: 59d46...a10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mye kontakt har du hatt med ham siden ONS? 
Brukte dere beskytte under ONS? 
Har du bolig, en fast jobb, klarer du dette? 

Er ikke samme situasjon og tok kontakt med ONS, han ble helt satt ut og klikket. Begynte å banne og ville ikke ha noe kontakt. Truet meg til å ta abort. 

Er i

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han bør uansett stå oppført som far så du får barnebidrag og ungen en far og arv når den tid kommer. Alt annet er ego

Anonymkode: d788d...539

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...