AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Vil ta min kjære ff litt med storm i dag. Vi koser oss veldig, men har vel ganske ordinær sex. Jeg har lyst og vet han også kan like at jeg leder ann og er den som styrer/dominerer (ikke bdsm...) Vet jo at ting går av seg selv nåe vi sees senere, men forslag til forspill/dirtytalk taes i mot med takk!! Anonymkode: 61412...91c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Hva med å bare ha på deg sexy undertøy. Når han kommer dra ned bukse og boxer, sett deg på kne, og gi han tidenes bj. Anonymkode: 1ee97...fc0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 Ta styringen..sett deg over han. Etterhvert suger du han stiv...så rir du....ha på deg fine sorte stay-ups, kjøp kvalitet. Ikke noe one-size. Anonymkode: 955bd...e86
M1979 Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 Vet du om det er noen type klær / undertøy han virkelig tenner på? Ta på deg det, og ta kontrollen. Beordre klærne av ham - og be ham innta de posisjoner du vil ha ham i. jeg hadde blitt vanvittig kåt om jeg hadde blitt behandla sånn 😊
Hunmedham Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Vær deg selv. Vær kåt. Gjør deilige ting. Naken, ikke sexy undertøy. Nybarbert. Hvis du ikke pleier å shave alt, gjør det denne gangen. Mer sexy enn undertøy. Sug ham. Start med det. La ham komme i munnen din. Ta imot, svelg. Fortsett å suge, la ham bli stiv igjen. Ri ham. Deretter improviserer dere og gjør det som er naturlig. Etter en slik start vil alt være bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå