Gå til innhold

Fått det overraskende mye bedre etter å ha kuttet kontakten med en venn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter endel hendelser og mye uønsket drama landa jeg på at det var best å kutte kontakten med en venn, og i ettertid er jeg overrasket over hvor mye bedre jeg har det i hverdagen pluss at jeg sover utrolig mye bedre. Jeg er gått fra å være trist, sliten og lei til å kjenne det blir bedre for hver dag som går.

Er dette vanlig forbedring av helse ved vennskapsbrudd?

Anonymkode: 8c7b9...04f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig når du kvitter deg med personer du ikke har godt av.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror jeg ble veldig stresset av at det ble vridd så mye på ting med formål med å forvirre og skape splid. Så utrolig slitsomt med mennesker som påstår å være ærlige, men som sitter foran meg og vrir på ting til det ugjenkjennelige.

Det blir veldig vanskelig å ta riktige valg når man blir utsatt for den form for manipulering, og jeg frykter at andre vennskap er blitt skadelidende på grunn av denne eksvennen.

Anonymkode: 8c7b9...04f

• 2 uker senere...
Skrevet

Har opplevd det samme, veldig befriende :skya:

Anonymkode: 520cf...fa1

• Liker 1
Skrevet

En stressfaktor mindre i livet kjennes alltid godt👍🤞🙏

Anonymkode: 16e27...2c8

Skrevet

Heldig deg, TS. ❤️

Jeg får det ikke til selv om jeg gjerne vil det. Hun virker så eksplosivt på meg, får meg til å føle meg mindre verdt ved hver mulig anledning, sårer meg og jeg det koker i meg lenge etterpå. De dagene jeg ikke ser og møter henne, er befriende.

Anonymkode: 3e3f9...c61

Skrevet

Jeg har flere ganger kuttet personer fra livet mitt, for å få det bedre. 

Venner som bare har dratt meg ned, som jeg bare har blitt sliten og lei meg av å være sammen med. 

Om man over tid bare blir dradd ned av en person, bør man alvorlig vurdere om man kan kutte denne personen fra livet sitt. 

Anonymkode: 92fdb...d8d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...