AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Jeg har slitt psykisk siden 2015 (eller det vil si jeg har slitt lenge før dette, men det var da jeg først kom i kontakt med psykiatrien). Jeg har tidligere hatt diagnosen schizofreni og nå diagnosene bipolar og asperger. Jeg har vert mye dårlig. Har enkelte år vært lengre innlagt enn det jeg har vert hjemme. Sist innleggelse var jeg innlagt i ett halvt år. Men nå har det endelig begynt å gå bedre igjen, jeg har flyttet hjem til meg selv, jeg har begynt å jobbe, jeg har fått hund, jeg har blitt kjent med en venninne. Og nå bekymrer jeg meg bare for å bli dårlig igjen. Akkurat det føler jeg ødelegger så mye for bedringsprossessen min, men likevel vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med det? Er bare redd hele tiden nesten. Tenker på det store deler av dagen. Får ikke snakket med noen før om en måneds tid så oppretter tråd her i håp om å få noen hjelpende svar. Anonymkode: 556eb...cec
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Det forstår jeg at er vanskelig, men det høres da veldig rart ut at du ikke har noen å kontakte på en helt måned når du har vært såpass syk som du har. Men jeg er ikke overrasket! Jeg synes du skal finne noen å snakke med likevel, finnes det en landsforening du kan ta kontakt med, for eksempel for psykisk helse eller bipolare? Fastlege? Et lavterskeltilbud i kommunen? Er det ingen som har et ansvar for å følge deg opp - et telefonnummer du kan ringe for å lufte tankene dine? Det er tunge diagnoser du har fått å streve med, jeg ønsker deg fortsatt god bedring og at du får det lille dyttet du trenger til fortsatt god bedring 😊 Anonymkode: ab07d...79b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det forstår jeg at er vanskelig, men det høres da veldig rart ut at du ikke har noen å kontakte på en helt måned når du har vært såpass syk som du har. Men jeg er ikke overrasket! Jeg synes du skal finne noen å snakke med likevel, finnes det en landsforening du kan ta kontakt med, for eksempel for psykisk helse eller bipolare? Fastlege? Et lavterskeltilbud i kommunen? Er det ingen som har et ansvar for å følge deg opp - et telefonnummer du kan ringe for å lufte tankene dine? Det er tunge diagnoser du har fått å streve med, jeg ønsker deg fortsatt god bedring og at du får det lille dyttet du trenger til fortsatt god bedring 😊 Anonymkode: ab07d...79b Takk for svar. Jeg har oppfølging i kommunen, og jeg har forsøkt snakke med de om det, men følte ikke at de forsto. Så da er det bare fastlegen som jeg har igjen og jeg har time der om en måneds tid. Takker for god bedring og jeg håper også at jeg får det lille dyttet som jeg trenger 😊 Anonymkode: 556eb...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå