Gå til innhold

Vil ha svar fra bifile/lesbiske, hvordan ville du tatt det om ei som var heterofil viste interesse for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg overser alle dumme kommentarer om legning etc.

Skriver heterofil, men har i fler år fantasert om å ha sex med kvinner. Så kan hende biseksuell kan være meg.

Via en ny interesse der jeg møter andre 1-2 ganger i uken har jeg fått god tone med en annen kvinner etpar år yngre enn meg, plutselig er det noen som sier "hun må du holde deg unna, hun er lesbisk". Som en spøk altså...hun bekrefter at hun er det, det tenkte jeg såklart aldri på. Har aldri hatt noen venninner som er åpent lesbiske/bifile.

Uansett så liker jeg henne litt for godt, nok til at jeg kunne gjort noe mer med henne. Ja, ligget med henne. 😊 Jeg er ganske direkte som person, men aldri gjort med en kvinne før. Så dette blir nok ikke lett å få til, ikke sikkert hun vil ha noen for "bare" sex...

Anonymkode: 7d828...4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg vært borti et par ganger. Jeg tar det som et kompliment. Men er ikke interessert i noe mer:)

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Heterofile jenter/damer drømmer ikke om sex med andre damer. De som gjør det er biseksuelle.

Anonymkode: 63d0b...f6a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Det har jeg vært borti et par ganger. Jeg tar det som et kompliment. Men er ikke interessert i noe mer:)

Så sex er helt uaktuelt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så sex er helt uaktuelt?

Jo, kun hvis vi ikke har utviklet et vennskap. Jeg ligger ikke med venninnene mine😎🤪

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker egentlig ikke på meg selv som så veldig bi nødvendigvis, men har jo vært borti noen kvinner - og jeg har sinnsykt draget på dem.

Og ja, jeg opplever å bli lagt an på kvinner som "egentlig" er hetero. Skjedd flere ganger faktisk. Mer draget på hetero kvinner enn lesbiske føler jeg. Selv om jeg vet det høres rart ut for de som er firkantet på båsene, men de som vet de skjønner hva jeg mener.

Tenker ikke så mye annerledes om at en heterofil kvinne viser interesse enn om en lesbisk kvinne eller hetero mann hadde lagt an på meg. 

Noe som kunne i teorien vært en orskjell er vel kanskje at en "hetero" kvinne ville jeg tenkt litt på som en som var mest nysgjerrig og ikke ute etter forhold, at hun kanskje ikke klar for å bli sammen med en kvinne. Ikke enda iallfall.

Nå er ikke jeg ute etter forhold heller da, men hvis jeg var ute etter forhold og kun ville involvere meg med andre som ønsket det samme, så hadde jeg kanskje holdt meg unna hun som har fått i seg syv espresso martinis og tre striper kokain og har lyst på sin første "jenteopplevelse" liksom. 

Anonymkode: e4aba...b94

• Liker 4
Skrevet

Lesbiske kvinner pleier ikke være supergira på biseksuelle eller bifile kvinner etter min erfaring. Vi er visst ikke noe å satse på. Upålitelige og vinglete. 

Litt merkelig når ons ikke er så uvanlig mellom lesbiske heller, men det er visst likevel slik det blir ansett. 

Skrevet

Har skjedd et par ganger at heterofile har lagt seg etter meg, fordi de vil prøve jentesex. De virket overrasket over å bli avvist og hat en holdning om at jeg må føle meg beæret som er den eneste jenta de vil gå til sex med. Jeg er sånn lesbe som stort sett er den mest feminine i forholdet, den typiske heterodama frister ikke meg. Damer skal være tøffe

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gidavmeg skrev (4 minutter siden):

Har skjedd et par ganger at heterofile har lagt seg etter meg, fordi de vil prøve jentesex. De virket overrasket over å bli avvist og hat en holdning om at jeg må føle meg beæret som er den eneste jenta de vil gå til sex med. Jeg er sånn lesbe som stort sett er den mest feminine i forholdet, den typiske heterodama frister ikke meg. Damer skal være tøffe

Den har jeg også erfart, at man nesten blir stilt til veggs og arrestert - "men du sa jo du kunne like jenter".

Som om en mann som legger an på meg skal bli helt snurt av en avvisning fordi han vet jeg liker menn! 

Om man er lesbisk så betyr det jo ikke at man liker ALLE kvinner liksom..

Så ikke vær en av dem TS, som sier sånn vet du hva, gratulerer med dagen, jeg trodde jeg var hetero men kjenner jeg faktisk kan vurdere å ha sex med deg, er ikke det spennende eller?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Gidavmeg said:

De virket overrasket over å bli avvist og hat en holdning om at jeg må føle meg beæret

Heterofile kvinner er nok ikke vant til å bli avvist 😅 Mange blir sinte, og føler seg berettiget til sex med den de velger ut. Enten det er en mann eller ei dame

Anonymkode: 24166...2b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (3 timer siden):

Jo, kun hvis vi ikke har utviklet et vennskap. Jeg ligger ikke med venninnene mine😎🤪

Denne kvinnen møter jeg kun via felles interesse, omgås ikke noe utenom...var derfor jeg så på henne som en mulighet ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den har jeg også erfart, at man nesten blir stilt til veggs og arrestert - "men du sa jo du kunne like jenter".

Som om en mann som legger an på meg skal bli helt snurt av en avvisning fordi han vet jeg liker menn! 

Om man er lesbisk så betyr det jo ikke at man liker ALLE kvinner liksom..

Så ikke vær en av dem TS, som sier sånn vet du hva, gratulerer med dagen, jeg trodde jeg var hetero men kjenner jeg faktisk kan vurdere å ha sex med deg, er ikke det spennende eller?

Jeg må vel klare det på en annen måte enn den siste du nevner 😅 Tilnærme meg henne på en annen måte, kanskje finne på noe sammen med henne utenom felles interessen. Men alikevel ha henne utenom alt det andre i livet mitt...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må vel klare det på en annen måte enn den siste du nevner 😅 Tilnærme meg henne på en annen måte, kanskje finne på noe sammen med henne utenom felles interessen. Men alikevel ha henne utenom alt det andre i livet mitt...

Så du skal lure og utnytte henne da? Kjempeflott 🙄

Anonymkode: 211c7...c52

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (2 timer siden):

Lesbiske kvinner pleier ikke være supergira på biseksuelle eller bifile kvinner etter min erfaring. Vi er visst ikke noe å satse på. Upålitelige og vinglete. 

Litt merkelig når ons ikke er så uvanlig mellom lesbiske heller, men det er visst likevel slik det blir ansett. 

Bifil og biseksuell er ikke nødvendigvis det samme, men det er ikke gøy å bli utnyttet. Synes uansett det er rart at det kun er heterofile kvinner som får sympati og medlidenhet når de har blitt seksuelt utnyttet og lurt av menn. Så kun hos heterofile kvinner handler alt om følelser, men hos folk med annen legning så handler det kun om sex liksom...sånn er det ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eh? Heteroseksuelle viser ikke interesse for samme kjønn… 

Anonymkode: caecc...8db

• Liker 1
Skrevet

Hadde tatt det som et kompliment, men uinteressert i å være andres eksperiment. Du må for all del ikke late som du er ute etter mer hvis du ikke er det. Si fra start at du er hetero/biseksuell 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bifil er helt flott.

Biseksuell, tja, jeg er ikke så interessert i ons.

Nysgjerrig og eksperimentell, vil prøve jentesex? Nei takk. Jeg forbinder det med kjipe fulle venner av venner...

Anonymkode: d708e...ebb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
tweet skrev (9 timer siden):

Hadde tatt det som et kompliment, men uinteressert i å være andres eksperiment. Du må for all del ikke late som du er ute etter mer hvis du ikke er det. Si fra start at du er hetero/biseksuell 

Såklart jeg må være ærlig på hva jeg vil.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så du skal lure og utnytte henne da? Kjempeflott 🙄

Nei, det skal jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville gått for noen som er litt på samme planet som deg. Hvis du er (hovedsakelig) hetero og ute etter å eksperimentere, finn ei annen jente i samme situasjon. Fra lesbiske tror jeg du vil oppleve stor skepsis om du er åpen om dine motiver (noe du jo virkelig bør være).

Jeg er selv bifil, dvs at jeg er interessert i kvinner både romantisk og seksuelt, og jeg har hatt flere forhold med kvinner. Iblant opplever jeg likevel en slags skepsis fra de "ekte" lesbene. I mitt tilfelle er det kanskje litt urettferdig, siden jeg jo er genuint interessert i damer. Men jeg skjønner jo hvor det kommer fra. Jeg har vært borti jenter som bare vil eksperimentere, jeg også. 

Hva gjelder deg som sier du ikke ligger med venninnene dine - god politikk👍 hadde jeg vært like flink på det der, så hadde jeg spart meg for mye rart😆

Anonymkode: 9c2c4...bd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...