Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som liker camping ferie,hva er det dere synes er så bra med det? For meg fremstår det som dørgende kjedelig. Man bor tett oppå hverandre,uten nevneverdig privatliv. Liten plass å bevege deg på innendørs. Skal du ha sex blir det med lyddemper,for det er lytt. Begrenset med opplevelser,nye inntrykk, kulturelt påfyll. Sitte utenfor campingvogna med kaffen mens ungene flyr rundt ,er det ferien? Skjønner det bare ikke...

Anonymkode: d9f1c...659

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festen starter etter morgenkaffen i fellesbåsene der vi sitter tett i tett og sprenger fortøylene etter gårsdagens grillfest. Det bråker og stinker men nå kjenner du at ferien virkelig har begynt. 

AnonymBruker
Skrevet

Har bobil. For meg er friheten med camping det viktigste. Man behøver ikke ha et fastlagt program. Er været bra i Trøndelag kan man dra dit osv. Man trenger ikke menge seg med andre om man ikke ønsker det.

Anonymkode: 4eebe...91b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 15.55):

Dere som liker camping ferie,hva er det dere synes er så bra med det? For meg fremstår det som dørgende kjedelig. Man bor tett oppå hverandre,uten nevneverdig privatliv. Liten plass å bevege deg på innendørs. Skal du ha sex blir det med lyddemper,for det er lytt. Begrenset med opplevelser,nye inntrykk, kulturelt påfyll. Sitte utenfor campingvogna med kaffen mens ungene flyr rundt ,er det ferien? Skjønner det bare ikke...

Anonymkode: d9f1c...659

Skjønner at campinglivet ikke passer alle, men forstår ikke hvorfor campinglivet er blottet for opplevelser, nye inntrykk og kulturelt påfyll.

Vi har vært på campingferie i sommer, og trives med det. Valgte dog å kun være på samme plassen hele ferien, slik at de siste dagene ble noe kjedelig. Men vi har fått vært i 3 ulike badeland, vitensenter for barn, museum, gamlebyen, shopping, trampolinepark osv.

Vi sitter ikke pal utenfor vogna hele dagen. 

Anonymkode: 7a03d...f2c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...