Gå til innhold

Jeg føler alle er så utadvendte og har så sterk personlighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var sånn jeg og🤪

Jeg er mer forsiktig og redd for å si noe dumt, så derfor holder jeg meg mer i bakgrunnen, men føler meg jo så drita kjedelig. Hva kan jeg gjøre for å bli mer spennende og få en mer tydelig personlighet? 

Anonymkode: cd04a...837

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er vi to! Jeg har det akkurat likt, så håper noen har tips å komme med her :)

Anonymkode: a3fb9...2bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er mer forsiktig og redd for å si noe dumt, så derfor holder jeg meg mer i bakgrunnen, men føler meg jo så drita kjedelig. Hva kan jeg gjøre for å bli mer spennende og få en mer tydelig personlighet? 

Jeg synes andre er dritkjedelige, så jeg skjønner ikke helt. Hvis du føler deg så kjedelig så må du jo heller tenke at du er heldig som har så spennende mennesker i din nærhet. 

Anonymkode: 39b69...27f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke ekstroverte personer er så spennende. Det er liksom ikke flere lag der, bare overflate. Synes introverte personer, med et rikt indre liv fremstår mye mer spennende. 
Husk at disse "spennende" ekstroverte personene ofte er gode selgere og klarer å fremstille seg selv med store ord og bevegelser.
Tenk på noe som genuint er deg og bruk det for å kommunisere personligheten din. 

Anonymkode: 5751a...23a

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har bestemt at stille = kjedelig? 

Anonymkode: f00ca...36f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Husk at ekstroverte personer kan være ekstremt slitsomme. Spesielt de som prater i ett sett, og ikke lar andre slippe til. Mange evner ikke å lytte eller å "se" andre personer. Tro meg, vi er mange som skyr slike folk som pesten.

Finn dine egne som du er komfortabel med 🙂

Anonymkode: 05eb1...4fe

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg kunne ønske jeg var som deg, men klarer ikke dempe min utadvendte side så mye som jeg ønsker. Som du ser av kommentarene her er din type personlighet mer populær enn min, for enkelte her skyr meg tydeligvis som pesten. 

Anonymkode: de34f...c64

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke ekstroverte personer er så spennende. Det er liksom ikke flere lag der, bare overflate. Synes introverte personer, med et rikt indre liv fremstår mye mer spennende. 

Anonymkode: 5751a...23a

Helt enig, jeg synes ikke ekstrovert personlighet = sterk. Det finnes mange interessante mennesker både blant introverte og ekstroverte. Jeg er introvert og ønsker ikke å bli ekstrovert. Men tror mange ekstroverte tar for gitt at vi helst vil bli mer som dem. "Komme ut av skallet", "ut av komfortsonen" og andre tullete uttrykk som jeg har hørt oppgjennom årene. En gang i tiden var komfortsone faktisk et positivt ladet uttrykk. Husker vi hadde den plakaten på skolen med en person som tegnet en sirkel rundt seg, og at vi skulle lære oss å sette våre egne grenser. Nå er det visst bare om å gjøre å bryte grensene.

Anonymkode: e7191...7de

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis det er noen trøst, så blir utadvendte, engasjerte og "sterke" personligheter oftere mislikt, de har færre venner og de får mye pepper generelt.

"Stille" typer er lettere å ha med å gjøre og blir bedre likt.

AnonymBruker
Skrevet
Portia Catonis skrev (3 minutter siden):

Hvis det er noen trøst, så blir utadvendte, engasjerte og "sterke" personligheter oftere mislikt, de har færre venner og de får mye pepper generelt.

Jeg har hørt hele mitt liv at jeg er så stille, jeg burde prate mer, være mer høylytt osv. Derfor føler jeg meg kjedelig, og at jeg ikke er «god nok» som jeg er. 

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er veldig stille og kjedelig. Problemet med det er at man ikke er aktuell som partner, så det har jeg gitt opp.

AnonymBruker
Skrevet
Portia Catonis skrev (9 minutter siden):

Stille typer er vel heller de som observerer godt og får med  seg alt, derfor ikke alltid så lett å manipulere.

Anonymkode: 34682...b0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hørt hele mitt liv at jeg er så stille, jeg burde prate mer, være mer høylytt osv. Derfor føler jeg meg kjedelig, og at jeg ikke er «god nok» som jeg er. 

Ts

Lett å kjenne seg igjen der. Folk synes sånt er helt ok å si, men hvordan hadde de reagert hvis vi svarte med "du må lære å dempe deg, ikke skravle så mye, hold munn"? Har dårlige minner fra hver gang jeg skulle lese høyt på skolen, tok sats og hevet stemmen så mye jeg klarte, og i løpet av et par sekunder kom det unisone koret: "Høyere!!"

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker at "sterk personlighet" er noe deltager på paradise hotel sier om seg selv. Det finnes mennesker som klarer å senke lydnivået i et rom, da de både utstråler trygghet, og da de ikke prater konstant, men når de prater, er det gjennomtenkt og smart.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lett å kjenne seg igjen der. Folk synes sånt er helt ok å si, men hvordan hadde de reagert hvis vi svarte med "du må lære å dempe deg, ikke skravle så mye, hold munn"? Har dårlige minner fra hver gang jeg skulle lese høyt på skolen, tok sats og hevet stemmen så mye jeg klarte, og i løpet av et par sekunder kom det unisone koret: "Høyere!!"

Kjenner igjen denne! Fikk alltid høre det på barneskolen. Var sjenert og introvert. Det var liksom ikke "bra" nok. Jeg har blitt tryggere og mer utadvendt med årene, men er jo fortsatt en litt introvert person. Mener det må være lov jeg! Og hvorfor er det aldri noen sier som den over her: Nå må du dempe deg, du skravler for mye, jeg får aldri sjans til å si noe! Nei, det er ikke lov å si selv om de prater hull i hodet på meg!

Anonymkode: 4db2b...9f3

• Liker 1
Skrevet

Synes det er kjedelig og slitsomt å høre på folk som konstant MÅ prate og mene noe om ALT. Hvis det er sånne typer jeg kanskje tror du skriver om, så skifter de gjerne mening ettersom hvem de er med. Det er ikke deres egne meninger. Jeg synes det er så irriterende. Hatt et par sånne i min krets, og blir bare irritert når de skifter meninger og jatter med den som det «lønner seg» å være enig med.. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Avstand said:

Synes det er kjedelig og slitsomt å høre på folk som konstant MÅ prate og mene noe om ALT. Hvis det er sånne typer jeg kanskje tror du skriver om, så skifter de gjerne mening ettersom hvem de er med. Det er ikke deres egne meninger. Jeg synes det er så irriterende. Hatt et par sånne i min krets, og blir bare irritert når de skifter meninger og jatter med den som det «lønner seg» å være enig med.. 

Ja ikke sant, hadde noen i klassen som så på undervisningen som en samtale mellom seg selv og læreren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...