AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Jeg sminker meg ikke mye til vanlig. Bruker heller ikke fillers etc. Helt «alminnelig», hvis man kan si det. Jeg skal i bryllup og tenker på sminke. Jeg synes vippene mine er korte og har lest om magnetiske vipper som skulle se naturlige ut (ikke så lange og ikke så tette). Er det noen som vet om dette kan stemme? Eller blir jeg seende ut som en sminkedukke hvis jeg prøver? 😄 Anonymkode: 12abe...ab1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Jeg bruker heller vippetang med varme Anonymkode: ffc0b...514
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bruker heller vippetang med varme Anonymkode: ffc0b...514 Det har jeg aldri hørt om. Kan du anbefale et merke? Er det ubehagelig? Anonymkode: 12abe...ab1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det har jeg aldri hørt om. Kan du anbefale et merke? Er det ubehagelig? Anonymkode: 12abe...ab1 https://www.fashiongirl.no/shop/elektrisk-oppvarmede-3103p.html?CookieConsentChanged=1 Jeg har brukt dette i 15 år, jeg merker ikke noe ubehag. Mister ikke vipper heller. Mine går naturlig nedover så det er umulig å bruke mascara. Da bare fester undervippene seg i de over. Med denne så får jeg stadig spørsmål om jeg har fakevipper. Tilpasser vippene med den og begynner med tynt lag mascara. Tykt lag rett på så faller de ned igjen. Når første lag er tørket så legger jeg et til pt det blir veldig bra. Anonymkode: ffc0b...514
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Første gang jeg kjøpte så hadde de på Cubus, men det er lenge siden. Så nå har jeg kjøpt på nett. Siste kjøp var fra depend, men den har jeg ikke funnet igjen. Anonymkode: ffc0b...514
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.fashiongirl.no/shop/elektrisk-oppvarmede-3103p.html?CookieConsentChanged=1 Jeg har brukt dette i 15 år, jeg merker ikke noe ubehag. Mister ikke vipper heller. Mine går naturlig nedover så det er umulig å bruke mascara. Da bare fester undervippene seg i de over. Med denne så får jeg stadig spørsmål om jeg har fakevipper. Tilpasser vippene med den og begynner med tynt lag mascara. Tykt lag rett på så faller de ned igjen. Når første lag er tørket så legger jeg et til pt det blir veldig bra. Anonymkode: ffc0b...514 Takk for link 😊 Det vil jeg prøve! Anonymkode: 12abe...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 Sjekk ut falscara eller lashify. Ser veldig fint ut om man vil pynte seg litt ekstra. Anonymkode: c400e...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå