Gå til innhold

Kan kunstige vipper se naturlige ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sminker meg ikke mye til vanlig. Bruker heller ikke fillers etc. Helt «alminnelig», hvis man kan si det. Jeg skal i bryllup og tenker på sminke. Jeg synes vippene mine er korte og har lest om magnetiske vipper som skulle se naturlige ut (ikke så lange og ikke så tette). Er det noen som vet om dette kan stemme? Eller blir jeg seende ut som en sminkedukke hvis jeg prøver? 😄

Anonymkode: 12abe...ab1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker heller vippetang med varme

Anonymkode: ffc0b...514

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker heller vippetang med varme

Det har jeg aldri hørt om. Kan du anbefale et merke? Er det ubehagelig? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har jeg aldri hørt om. Kan du anbefale et merke? Er det ubehagelig? 

https://www.fashiongirl.no/shop/elektrisk-oppvarmede-3103p.html?CookieConsentChanged=1

Jeg har brukt dette i 15 år, jeg merker ikke noe ubehag. Mister ikke vipper heller. Mine går naturlig nedover så det er umulig å bruke mascara. Da bare fester undervippene seg i de over. Med denne så får jeg stadig spørsmål om jeg har fakevipper. 

Tilpasser vippene med den og begynner med tynt lag mascara. Tykt lag rett på så faller de ned igjen. Når første lag er tørket så legger jeg et til pt det blir veldig bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg kjøpte så hadde de på Cubus, men det er lenge siden. Så nå har jeg kjøpt på nett. Siste kjøp var fra depend, men den har jeg ikke funnet igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

https://www.fashiongirl.no/shop/elektrisk-oppvarmede-3103p.html?CookieConsentChanged=1

Jeg har brukt dette i 15 år, jeg merker ikke noe ubehag. Mister ikke vipper heller. Mine går naturlig nedover så det er umulig å bruke mascara. Da bare fester undervippene seg i de over. Med denne så får jeg stadig spørsmål om jeg har fakevipper. 

Tilpasser vippene med den og begynner med tynt lag mascara. Tykt lag rett på så faller de ned igjen. Når første lag er tørket så legger jeg et til pt det blir veldig bra. 

Takk for link 😊 Det vil jeg prøve! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut falscara eller lashify. Ser veldig fint ut om man vil pynte seg litt ekstra. :)

Anonymkode: c400e...2c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...