Gå til innhold

(angivelige) Voldtektsmenn som spiller mens de er under etterforskning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker du om det? Nylig spilte Arsenal med Thomas Partey, som er anklaget for voldtekter. 1 anklage er henlagt pga teknikaliteter, men 2 forhold er fortsatt åpne.

I kampen ble han buet hver gang han hadde ballen, og Arsenal fans finansierte et flybanner med "Kick Rapists off the Pitch", som ble flydd over stadion under kampen.

20220805-The18-Image-Arsenal-Banner2.png

Anonymkode: 00971...2e2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Solskjær hadde sin egen vri:

https://www.nettavisen.no/nyheter/christine-er-offer-i-voldtektssaken-med-tidligere-molde-spiller-reagerer-pa-solskjar-uttalelser-for-rettssaken/s/12-95-3423856505

«Før rettsaken i tingretten i fjor høst, omtalte Nettavisen nyheten om at daværende Molde-trener Ole Gunnar Solskjær hadde benyttet Sarr som kaptein i generalprøven til sesongen 2018.»

«Like før rettssaken, høsten 2018, uttalte Solskjær at han og Molde hadde valgt å stole på Sarr.»

«- På dette tidspunktet føltes det helt absurd og katastrofalt. At en så profilert og høyt respektert person som Solskjær valgte å si at han stolte på spilleren betyr at han sier at det den fornærmede i saken sier er løgn. Det er slik jeg og mine nærmeste tolker det. De uttalelsene gjorde at jeg følte på enda mer motbør, og det forsterket følelsen av at folk flest ikke trodde på det som er min versjon av saken, sier Christine.»

Anonymkode: a27c9...9ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk er faktisk uskyldige, frem til det motsatte er bevist...        

Anonymkode: 1423b...ffd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...