AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Hver gang vi har vært ute med babyen vår fra han var nyfødt og til 4 mnd nå, så har fremmede kommentert babyen, er det normalt? Anonymkode: 51504...a04
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hver gang vi har vært ute med babyen vår fra han var nyfødt og til 4 mnd nå, så har fremmede kommentert babyen, er det normalt? Anonymkode: 51504...a04 Hva er det de sier? Anonymkode: 43407...7aa
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 Kommenterer hva? Men ja, veldig vanlig at fremmede viser oppmerksomhet til baby på en positiv måte, som er veldig hyggelig. Anonymkode: 0d736...d90 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er det de sier? Anonymkode: 43407...7aa At babyen er nydelig, søt, skjønn, eller de bare smiler og ser på oss og baby når de går forbi. Har aldri opplevd så mye oppmerksomhet før jeg fikk barn😅 Anonymkode: 51504...a04 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Har bare skjedd meg 2 ganger på 5 mnd som jeg husker men bor i Oslo og baby er jo som regel vært gjemt oppi vogna. Tror heller ikke jeg lyser vennlighet (tror det og har noe å si på om folk prater til en) 😄 Anonymkode: 1f1b5...eba
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: At babyen er nydelig, søt, skjønn, eller de bare smiler og ser på oss og baby når de går forbi. Har aldri opplevd så mye oppmerksomhet før jeg fikk barn😅 Anonymkode: 51504...a04 Ja, det er selvsagt helt vanlig. Anonymkode: d5dcc...2c0 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At babyen er nydelig, søt, skjønn, eller de bare smiler og ser på oss og baby når de går forbi. Har aldri opplevd så mye oppmerksomhet før jeg fikk barn😅 Anonymkode: 51504...a04 Helt vanlig! Folk liker babyer Anonymkode: 43407...7aa 8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #8 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hver gang vi har vært ute med babyen vår fra han var nyfødt og til 4 mnd nå, så har fremmede kommentert babyen, er det normalt? Anonymkode: 51504...a04 Ja, folk er kjedelige slik. Og selv om de alle påstår seg ikke aktivt bidra til kroppspress sier hele gjengen «så nydelig» eller «så søt» om du har på rosa lue og «så kjekk» eller «så sterk» om du har på blå. På samma ungen. Jeg bruker se på dem som om de er komplette idioter og nyte synet av at de blir ukomfortable og innser at de tråkka over sosiale normer. Normalt fungerende mennesker kommenterer aldri utseende. Noensinne. Gjelde også babyer, selvsagt. Anonymkode: 0e572...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #9 Skrevet 6. august 2022 Veldig vanlig! Skjer hele tiden her også. Og jeg har helt gjennomsnittlig søte babyer, men det er noe med sånne helt bittesmå som folk dras mot likevel. Vil du bli kjent med folk i nabolaget, skaff enten baby eller hund 😂 Anonymkode: d5998...4fb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #10 Skrevet 6. august 2022 Folk er veldig glad i babyer, fikk kommentarer og smil hver gang hun var synlig på fanget, flasking osv 😅 Nå er hun to år og får endel oppmerksomhet, jeg antar fordi hun er søt, skravlete og hjelpsom på butikken etc, men ikke like mye som da hun var baby 😊 Anonymkode: 52d0e...a91
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #11 Skrevet 6. august 2022 Veldig vanlig! Vi fikk det også 😊 Anonymkode: f0aaa...6c0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #12 Skrevet 6. august 2022 Det er veldig vanlig dessverre Anonymkode: 92132...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #13 Skrevet 6. august 2022 Det er nok vanlig ja. Da jeg var ute med tvillingbabyene mine var det mange som kom bort. Mye rare kommentarer og stadig de samme, men det er helt greit. Anonymkode: 230ef...d3f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #14 Skrevet 6. august 2022 Hehe, fikk lite "så søt!" da hun var i perioden med verste hormonutslettet, skurv og null hår. Så ikke ut. Fått mer etter hvert som hun ble større og mer kontaktsøkende. Og objektivt søtere med mer hår. Anonymkode: 1bcf6...f94
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #15 Skrevet 6. august 2022 Snakket til baby senest i dag. Jobber i butikk. Og hender seg det kommer noen innom, sååå koselig. Og får de alltid til å smile litt. Tenker også det er ganske Sundt for babyer med positiv oppmerksomhet fra andre også. Anonymkode: 6f5da...ac3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #16 Skrevet 6. august 2022 Mini er 6 mnd nå og har brukt briller siden han var nyfødt. Når han ikke har på briller hender det noen sier han er søt. Når han har på seg brillene får vi ingen kommentarer, men folk tar gjerne en titt nedi vogna, snur og kommer tilbake for å se en gang til. Skjønner dem godt, det ser nok litt rar ut med kjempetykke briller (husker ikke nøyaktig hva han har, men det er et sted mellom +30 og +40) på en liten baby. Foreldrene mine ble spurt om søsteren min hadde kledd meg ut, så at folk bare tar en ekstra titt og ikke sier noe mer er egentlig bare hyggelig. 😂 Anonymkode: e02de...a64
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #17 Skrevet 6. august 2022 Når jeg ser en søt baby blir jeg glad, og hvis den er våken og sitter i vogna pleier jeg å smile og kanskje vinke til den hvis den titter på meg. Få ganger jeg har sett utrolig rare babyer, som i mine øyne rett og slett ikke er søte en eneste plass 🙈. Da gir jeg ikke samme oppmerksomhet, blir ikke samme greia.. 😂 Anonymkode: 686b7...edf 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #18 Skrevet 6. august 2022 Har gått en del tur med baby på to mnd i bæresele og hunden i bånd, og jeg får så mange blikk, smil og kommentarer. Virker som vi treffer blink hos både hundefolk og babyfolk, så det kan bli litt i overkant mye😄 Anonymkode: b8ce3...785 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #19 Skrevet 6. august 2022 Ja, det tror jeg er vanlig. Som en annen sier, folk liker babyer. Mannen min spøker med at damer er med babyer, og særlig nyfødte, som menn er med dype utringninger, klarer ikke la være å stirre. Og mange kommenterer også. Jeg syns jeg har fått aller mest kommentarer om mine babyer fra eldre damer, og det går igjen at de syns babyen er skjønn og savner den tiden. Den aller koseligste var ei dame på over 90 som kom bort og spurte om hun kunne få se oppi vogna, og ble stående og se og prate lenge. Anonymkode: 77a77...89a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #20 Skrevet 6. august 2022 Nå har ikke baby kommet ut enda her, men merker at folk stadig sender smil og varme blikk i retning magen, regner med noe av den samme oppmerksomheten når babyen er kommet til verden - bare koselig det da! Vi var ute og hadde gravidfotografering i offentligheten for noen uker siden og da var det flere som gikk forbi og smilte, noen kommenterte tilogmed at vi var flotte eller nydelige 🥰 Utrolig hyggelig i et ellers kaldt samfunn at vi kan være litt gode med hverandre! Anonymkode: 1ae9d...fe8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå