AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Får se med adhd armbånd sånn at de f eks slipper kø på tusenfryd og får rabatt på trampoline park og svømmehallen? Jeg hørte det, men synes det høres litt rart ut Anonymkode: f3b30...df1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får se med adhd armbånd sånn at de f eks slipper kø på tusenfryd og får rabatt på trampoline park og svømmehallen? Jeg hørte det, men synes det høres litt rart ut Anonymkode: f3b30...df1 Du har helt rett i at det høres rart ut. Vær litt kritisk til kildene dine. Anonymkode: 11dd8...3b6 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Får se med adhd armbånd sånn at de f eks slipper kø på tusenfryd og får rabatt på trampoline park og svømmehallen? Jeg hørte det, men synes det høres litt rart ut Anonymkode: f3b30...df1 Hvis en har ledsagerbevis så får en det. En får ikke automatisk rett til å slippe kø på tusenfryd, rabatt på rush/svømmehallen hvis en har Adhd diagnose. Men hvis en har ledsagerbevis som viser til at du trenger noen til å følge dei på diverse ting så får du rabatter, kø ordninger og ledsageren går gratis. Dette må søkes om til kommunen og legen må skrive en lege attest på hvorfor du trenger ledsagerbevis. Anonymkode: 6b840...0b3 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du har helt rett i at det høres rart ut. Vær litt kritisk til kildene dine. Anonymkode: 11dd8...3b6 Gutten min var med han i svømmehallen i går. Da brukte han armbåndet og de betalte halv pris. Denne gutten betalte og min gutt vippset han halvparten av hva en billett koster Anonymkode: f3b30...df1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Hvor får man armbåndet? Jeg har adhd 😅😅 Anonymkode: c87c0...d37
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 Det er ikke noe automatikk i sånne ting, det er individuelle hensyn og et reelt behov 😊 Anonymkode: 2a12a...ddf
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Gutten min var med han i svømmehallen i går. Da brukte han armbåndet og de betalte halv pris. Denne gutten betalte og min gutt vippset han halvparten av hva en billett koster Anonymkode: f3b30...df1 Sikker på at det var et armbånd, og ikke ledsagerbevis? Ved ledsagerbevis må eieren av beviset betale inngang i feks svømmehall, mens den som er med som ledsager kommer inn gratis. Ledsagerbevis må søkes om til kommunen, og det er behovsprøvd. Noen med adhd har dette. Anonymkode: 3ec7b...9c5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Sikker på at det var et armbånd, og ikke ledsagerbevis? Ved ledsagerbevis må eieren av beviset betale inngang i feks svømmehall, mens den som er med som ledsager kommer inn gratis. Ledsagerbevis må søkes om til kommunen, og det er behovsprøvd. Noen med adhd har dette. Anonymkode: 3ec7b...9c5 Ja, det kan være det. Anonymkode: f3b30...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå