Gå til innhold

Folk som ikke liker deg fordi du liksom skal ha gjort noe mot en av deres

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gledet meg lenge til å hilse på en i min nye kjærestes omgangskrets, da vedkommende har et musikktalent jeg virkelig beundrer. Møter vedkommende på en fest og jeg presenterer meg og sier det er hyggelig å treffe h*n. Personen gidder såvidt si hei til meg og måler meg stygt opp og ned før h*n bare går. Senere den kvelden var jeg i samtale med noen andre og da satt denne personen å kverulere på omtrent alt jeg sa og etterlignet dialekta mi til en fnisende sidemann. 

Når det var på tide å dra snart sa jeg til kjæresten min at jeg ble lei meg for hvordan denne personen hadde vært mot meg. Da sa kompisen til kjæresten min at vedkommende ikke var begeistret for meg fordi jeg hadde såret en venn av h*n som jeg på tidspunktet datet. Denne daten hadde da sagt ting som ikke var sant, som at jeg hadde ligget med en annen mens vi fremdeles datet. Noe som ikke var sant, dette skjedde etter jeg hadde sagt klart og tydelig fra om at jeg ikke følte datingen førte noe sted og jeg avsluttet. Skal også sies at jeg ALDRI har snakket et vondt ord om denne daten til noen, til tross for at det var flere hendelser med han som både opprørte meg og skremte meg. Men han har da tydeligvis vært opptatt med å slarve usannheter om meg. 

Kjæresten min mener denne personen på festen bare støttet vennen sin og det var en selvfølge at h*n trodde på hans versjon. 

Men det må da gå an å være hyggelig likevel mot et menneske man aldri har møtt før? 

Jeg har alltid vært sånn at jeg ønsker å bli kjent med mennesker på egenhånd og ikke forhåndsdømme noen fordi man har hørt rykter om det ene og det andre. 

Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 90274...300

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig oppførsel fra en som ble dumpa og venner som velger å tro på den dumpede. Ingenting du kan gjøre med det enn å ignorere det, og de som etterhvert blir kjent med deg vil selv finne ut hva som stemmer eller ikke.

Kjæresten din støtter deg hverfall og det er jo et pluss.

Anonymkode: 79f53...1ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...