AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Jeg lurer på om det er noen som har brukt aktiv på dagtid i Oslo som kan fortelle hvordan det er der? Jeg tenker spesielt på styrkerommet i Storgata. Er det mye folk? Er det trangt der? Hvordan er det å trene der i forhold til andre treningssenter? Jeg har lenge hatt veldig lyst til å melde meg inn på et treningssenter, men jeg sliter veldig med å trene der det er folk pga dissosiativ lidelse, ptsd og sosial angst. Derfor leter jeg etter et sted i Oslo hvor det er mindre folk og rolig/trygg atmosfære. Noen som event har forslag til andre steder? Til nå har jeg trent en gang i uken hos en fysioterapeut som er veldig bra, og så 2 ganger hjemme med manualer og strikk. Men det begynne å bli frustrende for føler ikke treningen jeg gjør hjemme er tilstrekkelig lenger, og jeg har ikke råd eller plass til å kjøpe så mye utstyr. Jeg virkelig elsker å trene tung styrke og har funnet ut at det er veldig bra for min psykiske helse, så håper å finne et sted som er trygt nok til at jeg klarer å trene der. Tar i mot alle erfaringer, tips og råd Anonymkode: 90a59...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå