Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Var på OUL i uke 18, det var en frisk liten bebis i magen ❤️ Jordmor klarte ikke se kjønn, fordi h*n var så aktiv og lå litt kronglete til 🙊 Vi har nå vært på privat ultralyd i slutten av uke 20. Da klarte legen til slutt å se ganske tydelig mellom beina. Fikk til og med bilde, hvor det tydelig stikker noe ut. Vi var hos en radiolog. Han mente først 80/90% sikkert gutt. Men plutselig forandret han mening å mente 75% sikkert at det var jente ved slutten av undersøkelsen. 
Må bare nevne at vi blir like glad uansett om det er jente eller gutt, å har vel egentlig bestemt oss for å vente å se hva som kommer ut 🙊 Men synes ikke denne radiologen var så flink? Mtp at han var så skråsikker på gutt og dermed jente. Er «tuten» som stikker ut veldig lik på gutt og jente i uke 20/21? 

Anonymkode: 6402b...8e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun vi var hos sa at det er mye enklere å konkludere med at det er gutt enn jente. Å noen babyer er gode på å gjemme seg 😅 vi fikk 99% på at det var jente fordi hun kunne se tre «streker» og ikke penis 

Anonymkode: 3760f...d0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også hørt at det er mye enklere å konkludere med at det er gutt. På gutten vår var det virkelig ingen verdens tvil på ultralyd da vi så både pung og penis helt tydelig.

Vil tro at det er sannsynlig at det er jente når de har så vanskelig for å fastslå kjønn. Men ville nok kanskje ikke malt barnerommet rosa før etter barnet er kommet til verden fir sikkerhets skyld 😉

Anonymkode: bb841...d8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den blir nok ikkebinær  🥰

Anonymkode: 2467d...ad7

AnonymBruker
Skrevet

Da er det jo fortsatt håp om jente 💕. Er de usikre, så synes jeg er det vanligvis er jente. De er mer sikre og har oftere rett på guttene

Anonymkode: 09c11...2f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det jo fortsatt håp om jente 💕. Er de usikre, så synes jeg er det vanligvis er jente. De er mer sikre og har oftere rett på guttene

Anonymkode: 09c11...2f2

Så rar måte du skriver på. Håp om jente. Tror du ingen ønsker seg gutt?

Anonymkode: 47268...185

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vi så heller ikke kjønn på OUL, hun som utførte undersøkelsen var ei gammel kjerring som ble sur når jeg spurte om kjønnet. Hun var hardhendt og frekk, så jeg bestilte privat noen dager etterpå hvor vi fikk vite kjønnet.

Noen er født uten at ting er 100% utviklet der nede og da kan ting se ut som en mellomting, og blodprøver tas for å finne kjønnskromosom for å kunne si om det er gutt eller jente. Synes dette er veldig lite pratet om, men forstår jo at det er barnas sak å si noe om når de blir store og ikke foreldrene..

Anonymkode: 15015...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...