Gå til innhold

Hjelp til å tolke en drøm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei godtfolk. Jeg hadde nylig en rar drøm jeg ikke klarer å glemme. Kan dere hjelpe meg å tolke den?

I drømmen er jeg i en slags hybelbygg, med felles kjøkken for 3-4 hybler. Kjøkkenet er veldig gammelt og utdatert med stedsbygget skap og benker. Kjøkkenet er fylt med tallerken, skåler fra flere beboere og oppvaskkummen og benken er fulle av slike hvite glass tallerken og skåler fra ikea. Alle er fulle av matrester med ris og annet, og jeg tenker at huff det bor en leieboer her som ikke gidder å være ryddig og vaske opp etter seg. 

Så dukker det opp en fyr jeg kjenner i virkeligheten som jeg klager litt til over hvordan det ser ut på kjøkkenet og i bygget, men som ikke bor der selv. Han reagerer med å snakke til meg på en måte han har gjort flere ganger i virkelige samtaler med han, og han sier han eier en større leilighet og foreslår at jeg kan flytte dit sammen med han om jeg vil det. Jeg er positivt innstilt og gir uttrykk for det. Jeg sitter eller lener meg bakover på en kjøkkenstol, antagelig med bena på bordet, og med en hvit dyne over meg. Etter å ha gitt han en positiv bekreftelse på å flytte til den andre leiligheten med han, løfter han dyna vekk fra kroppen min og magen min blottlegges, og han legger sin høyre hånd på magen min og begynner å stryke den mildt og varsomt. 

Så kommer en annen jeg vet om fra virkeligheten inn på kjøkkenet med en slik ikea skål full med ris og annet og han som stryker meg på magen reagerer med irritasjon på å ha blitt forstyrret, mens jeg sier til han som spiser at han får se til å vaske opp og gjøre rent på kjøkkenet.

Deretter våkner jeg.

Anonymkode: 0ee23...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...