Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Reiser med Color Line på fredag og leter etter rimelig parkerling fra fredag - søndag. Hva er de rimligste alternativene når det gjelder parkering inne/ute. Noen som vet? Takk for svar
Gjest Varg-Menja Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 Det aller rimeligste er å sette fra seg bilen litt utenfor sentrum og gå/ta bussen ned til båten. Både rundt St.Hans-haugen, Grünerløkka og andre steder er det en del gratis plasser fra klokka 17 på fredag til mandagsmorgen.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 http://www.colorline.no/servlets/page?sect...1007&item=14351 2 døgn til 150 kr er ikke så galt det heller? Så har du bilen på fergekaia (p-hus) og ikke en trikkereise unna i trakter du ikke er kjent (trikkebillett t/r utgjør min. 40 kr bare det...) Det sto at parkering skulle bestilles ved billettbestilling, så om du ikke har gjort det, så skynd deg å ringe!
Nimo Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Ja, jeg så at vi kan parkere på fergekaia, men de har helt fullt. Et annet problem med å parkere der er at vi skal parkere der fra fredag når båten går og til ettermiddagen på søndag. Kommer tilbake med båten på lørdag, men skal overnatte på hotell til søndag. Problemet med å parkere på fergekaien (om de hadde hatt ledig) hadde vært at det bare er åpent når båtene kommer og går. Det vil da si at vi må vente med å hente bilen til båten er inne igjen 1900 og vi må dra fra byen 1400. Rådet fra Varg-Menja om å parkere litt utenfor byen hadde vært fint om vi visste vi hadde fått plass. Vi er i byen ca 1830 og da er vel de fleste plasser allerede tatt. Flere forslag tas i mot med takk
Gjest Varg-Menja Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 De har vanlig betalparkering som man ikke trenger å bestille på forhånd nede på kaia også, og jeg tror ikke det er spesielt dyrt. Ellers det gratisplasser å finne hele helga, siden folk med bil gjerne reiser ut av byen da.
Gjest Turi Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 Parkeringsplassen på grusplassen rett sør for Oslo Sentralstasjon er ikke så dyr tror jeg. Ulempen er jo at bilen står ute i helgen, også over natt og kanskje rimelig alene. Kan fort lønne seg å betale for å ha den stående inne. Dere kunne jo ringe hotellet dere skal bo på fra lørdag til søndag og få et tilbud på en ekstra natts parkering hos dem? I p-kjeller ville jeg følt meg tryggere i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå