AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Fikk tidlig denne uken påvist korona. Har fått legetime til mandag, med tanke på sykemelding. Er det slik at jeg kan reise til legen nå selv om jeg har korona? Jeg vet ikke hvor lenge jeg kan spre smitte... Sliter med tett nese og sår hoste, men feberen er på vei bort i hvertfall. Anonymkode: 6e7d5...f2a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Hvorfor skal du ha sykemelding da? Litt restsymptomer etter korona er jo (dessverre) ikke grunn til å holde seg hjemme lenger... Anonymkode: cc1d6...813
Anonymeeee Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor skal du ha sykemelding da? Litt restsymptomer etter korona er jo (dessverre) ikke grunn til å holde seg hjemme lenger... Anonymkode: cc1d6...813 Kan jo være det er andre årsaker til at ho må ha sykmelding 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du ha sykemelding da? Litt restsymptomer etter korona er jo (dessverre) ikke grunn til å holde seg hjemme lenger... Anonymkode: cc1d6...813 Sykemelding for uka jeg var skikkelig dårlig med korona Anonymkode: 6e7d5...f2a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Dette er grunnen til at jeg ikke lenger går til legen, for der er det stor risiko for å møte på noen med korona. Tenk på alle sårbare som sitter på venterommet og potensielt blir smittet😔 Hvis du drar ts, så håper jeg iallefall at du tar på deg munnbind og er raus med antibac’en. Anonymkode: 2f34f...3b6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 Er det ikke mulig og ta det som e-konsultasjon? God bedring! Anonymkode: efd32...35a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sykemelding for uka jeg var skikkelig dårlig med korona Anonymkode: 6e7d5...f2a Sykemeldinger kan som hovedregel ikke tilbakedateres, så håper du har avtalt det med legen... Anonymkode: 2f242...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå