AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Er ment for deg. Fordi når hun smiler, er hyggelig med deg, snakker med, spør om å få sitte med deg, gå sammen med deg, hjelpe deg, lytte til deg, få sitte med deg i bilen. Hun er ment for deg. Det er derfor kvinner får mannen i sitt liv tidlig. Kvinner er geniale å flørte. Konseptet er uhyre enkelt. Samstemmer din kjærlighets historie slik? Selvsagt kan du tilføye enkle løsninger du gjorde for å vinne han... Anonymkode: aa044...2e9
MissIndependent45 Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Og du tror det der er flørting? Sånn oppfører jeg meg også mot kompiser. Vanlig oppførsel uten noe bak. Og hva mener du "ment for deg"? Du høres ut som en sånn type som tror en dame automatisk er interessert bare hun oppfører seg som et vanlig menneske. 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 MissIndependent45 skrev (10 minutter siden): Og du tror det der er flørting? Sånn oppfører jeg meg også mot kompiser. Vanlig oppførsel uten noe bak. Og hva mener du "ment for deg"? Du høres ut som en sånn type som tror en dame automatisk er interessert bare hun oppfører seg som et vanlig menneske. Samme her, det der er jo normal oppførsel? Anonymkode: 376e5...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 Det beste er nok å ikke tolke noe som flørting, kvinner blir så sinte om du tror det er noe mer enn vennskapelig. Vent til hun sier det rett ut, hvis hun ikke gjør det skal du ikke anta noe som helst Anonymkode: 0bbd0...0e9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det beste er nok å ikke tolke noe som flørting, kvinner blir så sinte om du tror det er noe mer enn vennskapelig. Vent til hun sier det rett ut, hvis hun ikke gjør det skal du ikke anta noe som helst Anonymkode: 0bbd0...0e9 Hun vil selvsagt ha respons. En mann gidder ikke tolke, og få høre 10 år etterpå hun var interessert. Anonymkode: aa044...2e9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 MissIndependent45 skrev (13 minutter siden): Og du tror det der er flørting? Sånn oppfører jeg meg også mot kompiser. Vanlig oppførsel uten noe bak. Og hva mener du "ment for deg"? Du høres ut som en sånn type som tror en dame automatisk er interessert bare hun oppfører seg som et vanlig menneske. Men hvor mange av dere tar initiativ til dette først uten at han må jobbe for det, eller gjøre seg fortjent til dette? Nå går vel ts ut fra at dette er en person du er interessert i. Det virker som mange av dere mener mannen skal ta alt av initiativ. Mannen skal tolke subtile signaler og hint, og ut fra dette bare automatisk forstå hva han skal gjøre. Anonymkode: c6bce...29c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 Å være hyggelig er ikke å førte. Dette måtte jeg lære meg som jente å ikke smile og initiativ overfor en mann. Da hadde du han etter deg. Anonymkode: d8ad1...d67
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #8 Skrevet 6. august 2022 Den enkleste måten å se at en kvinne er interessert er når hun sender deg meldinger og ikke legger skjul på at du er viktig for henne. Klarer du da å avvise henne og sende miksede signaler på tomannshånd så mister du etterhvert en helt unik person. Anonymkode: aebb7...1a8 1 1
MissIndependent45 Skrevet 6. august 2022 #9 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hvor mange av dere tar initiativ til dette først uten at han må jobbe for det, eller gjøre seg fortjent til dette? Nå går vel ts ut fra at dette er en person du er interessert i. Det virker som mange av dere mener mannen skal ta alt av initiativ. Mannen skal tolke subtile signaler og hint, og ut fra dette bare automatisk forstå hva han skal gjøre. Anonymkode: c6bce...29c Det ts beskriver er ikke flørting eller subtile signaler, det er normal, vanlig oppførsel. Dessverre er det sånn at veldig mange menn tar vanlig vennlighet som flørt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #10 Skrevet 6. august 2022 MissIndependent45 skrev (23 minutter siden): Det ts beskriver er ikke flørting eller subtile signaler, det er normal, vanlig oppførsel. Dessverre er det sånn at veldig mange menn tar vanlig vennlighet som flørt. Så beskriv hva du mener er kvinnelige trekk og form flørting. Anonymkode: aa044...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå