Gå til innhold

Unisex toaletter på arbeidsplassen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har begge feler, noen for kvinner, noen for menn, noen merket med begge (unisex). Bruker det som er ledig. Det vaskes daglig, ikke noe stress å måtte dele. Heller da flere alternativ og mindre kø. 

Anonymkode: e1ed8...79f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var nylig på et offentlig toalett der de nå har delt inn i handicap, menn, og unisex. På det siste var kvinnen limt over av et skilt med unisex. I korrekthetens tegn har de altså vært så ivrige på å tilrettelegge at de eneste som ikke har egne toaletter er den tydeligvis mest marginale gruppen - kvinner. De har altså klart å gi menn mer å velge i, på et typisk sted hvor det pleide å være lang kø til kvinnetoalettet og ingen til herrene. Basert på køene kunne egentlig de få mennene klart seg med bare handicaptoalettet. De få båsene som nå er unisex, er av typen der man ser rett inn om man lener seg litt frem. Ikke overrasket over å se kvinner i kø til det ene handicaptoalettet.

Anonymkode: 070bc...ceb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke spilt noen rolle. På min arbeidsplass er et toalett umerket (eller unisex da) og to vegg i vegg kjønnsinndelt. Men jeg kan ikke se for meg at noen egentlig bryr seg noe nevneverdig om denne inndelingen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne like gjerne vært unisex for min del. Er det opptatt på damedoen så går jeg på herredoen.

Anonymkode: 17c31...4f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ellers takk. Mannfolk griser noe fryktelig på do.

Anonymkode: 49274...ce0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare ett toalett på jobb, så ja, det er unisex. Det har aldri vært noe problem eller tema.

Anonymkode: 495d4...6c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...