AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #21 Del Skrevet 6. august 2022 Helt greit. Gjerne unisex garderobe også 😃❤️ Anonymkode: 1b39b...41e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #22 Del Skrevet 6. august 2022 Vi har det, de har det vel vært på alle mine arbeidsplasser faktisk. Det er kun ett av toalettene som er merket kvinne, resten er ingen kjønn. På kvinnedoen er det tampongbøtte, det er vel kanskje det som er greia. Om vi vil mense i fred, eller menn vil slippe å være i umiddelbar nærhet til brukte tamponger 😅 Anonymkode: 070fc...03d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #23 Del Skrevet 6. august 2022 Vi har det og jeg har ikke tenkt over det før jeg leste denne tråden. Jeg ser kæinhen grunn til å dele oss. Anonymkode: 23477...d0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #24 Del Skrevet 6. august 2022 Vi har det, og det funker, men det er en veldig liten arbeidsplass. Ser for meg at det er mange tilfeller der det ikke fungerer. Anonymkode: 2aca9...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #25 Del Skrevet 6. august 2022 Så lenge det er tette toalettrom med vask, speil, toalett og skikkelig dør med lås gjør det ingenting om det er unisex. Om det er båser eller sånne avlukker hadde jeg hatt store problemer med det uansett. Anonymkode: 44eb4...337 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #26 Del Skrevet 6. august 2022 Det har vi hatt i mange år. Ser ikke problemet. Anonymkode: 748a2...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #27 Del Skrevet 6. august 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har det og jeg har ikke tenkt over det før jeg leste denne tråden. Jeg ser kæinhen grunn til å dele oss. Anonymkode: 23477...d0c Hvilken dialekt er kæinhen, og hva betyr det? NULL treff på google. 😅 Anonymkode: 070bc...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #28 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken dialekt er kæinhen, og hva betyr det? NULL treff på google. 😅 Anonymkode: 070bc...ceb Det var ikke jeg som skrev det, men jeg la godviljen til og leste ingen. Anonymkode: 974f0...7ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #29 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Helt greit. Gjerne unisex garderobe også 😃❤️ Anonymkode: 1b39b...41e Nei, takk. Anonymkode: edae1...81e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #30 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Damer og menn kan ikke gjøre fra seg på det samme stedet det er haram! Anonymkode: 03ab0...de3 Anonymkode: 8adcb...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #31 Del Skrevet 6. august 2022 Skjønner ikke problemet! Aldri sett problemet med unisex-toaletter, så lenge det faktisk er et toalett der inne, vask og lukket dør. Ikke sånn "bås"-greie, men det bør ingen offentlige toaletter ha uansett. Anonymkode: e545b...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #32 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Damer og menn kan ikke gjøre fra seg på det samme stedet det er haram! Anonymkode: 03ab0...de3 Link til sitatet fra Koranen takk! Anonymkode: daad7...283 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 8. august 2022 #33 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 14.04): Damer og menn kan ikke gjøre fra seg på det samme stedet det er haram! Anonymkode: 03ab0...de3 Ærlig talt, bæsj er bæsj! 💩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. august 2022 #34 Del Skrevet 8. august 2022 Tror det er relativt vanlig med Unisex toalett på arbeidsplasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 8. august 2022 #35 Del Skrevet 8. august 2022 På det grunnlaget hadde jeg vært imot det. Pga samfunnsutviklingen, syns jeg det er viktigere å skille enn noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #36 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 9.49): Hvordan hadde du reagert om toalettene på din arbeidsplass ble omgjort til unisex toaletter for å fremme likestilling, inkludering og mangfold? Anonymkode: 16041...580 Vi har unisex-toaletter på jobb, hva er liksom problemet? Ingen som er litt normale i hodet bryr seg. Anonymkode: 1575d...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #37 Del Skrevet 9. august 2022 Unisex er helt topp Anonymkode: a9ca9...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #38 Del Skrevet 11. august 2022 Har unisex toaletter på jobb, og hver dag er det gubber som har pisset på gulvet... 🙄 Er ikke imot unisex toaletter, men gubber som ikke eier respekt for andre som skal bruke toalettet eller de som vasker der... Nei takk! Anonymkode: 00844...43e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #39 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har unisex toaletter på jobb, og hver dag er det gubber som har pisset på gulvet... 🙄 Er ikke imot unisex toaletter, men gubber som ikke eier respekt for andre som skal bruke toalettet eller de som vasker der... Nei takk! Anonymkode: 00844...43e Er det så mye bedre med blod over hele setet? Eller hva med blodige tamponger og bind slengt veggimellom? Er det respektfullt? Anonymkode: daad7...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #40 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det så mye bedre med blod over hele setet? Eller hva med blodige tamponger og bind slengt veggimellom? Er det respektfullt? Anonymkode: daad7...283 Er du plaget med det på arbeidsplassen din? Jeg har både gått på dametoaletter i 45 år og vasket offentlige sådanne i noen år også, og har enda til gode å oppleve noe av det du nevner her. Urin på doringen, gulvet, veggene og i taket, derimot, det er ikke akkurat sjeldent. Anonymkode: 1fa4c...78a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå