Gå til innhold

Unisex toaletter på arbeidsplassen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan hadde du reagert om toalettene på din arbeidsplass ble omgjort til unisex toaletter for å fremme likestilling, inkludering  og mangfold?

Anonymkode: 16041...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har det, og det er tipp-topp. Aldri tenkt på det som noe negativt. Det vaskes daglig.

Anonymkode: 0cf0a...8d8

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi har det, og det er tipp-topp. Aldri tenkt på det som noe negativt. Det vaskes daglig.

Anonymkode: 0cf0a...8d8

Det var kjekt å lese :)

Anonymkode: 16041...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har det, og har hatt det i maange år. Aldri tenkt over det

Anonymkode: f1bbc...14c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater det, spesielt pga gamle prostatagubber ikke klarer å treffe doskåla. 
Vi fikk nylig egen damedo og det er nydelig - og rent. 
Jobber i mannsdominert teknisk bedrift. 

Anonymkode: b71e4...bc3

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har bare to separate doer, og det er stort sett bare damer som jobber der, så da er det ikke noe problem. Ellers ville jeg hatt ren herre- og damedo.

Anonymkode: 77bb4...ed4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har felles toaletter med den største selvfølge. Ikke noe problem, jobber åpenbart med renslige folk 😅

Anonymkode: 0631d...f79

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alltid hatt personaltoalett på jobb, aldri inndelt i mann/kvinne, og jeg har vært i arbeidslivet siden 1986. Der hvor jeg jobber nå, er det kun ett toalett som alle må benytte.

Anonymkode: 724f2...cae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei takk. Blir for intimt å sitte på do vegg i vegg med de (uattraktive) mannlige kollegaene mine.

Anonymkode: a6f01...078

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har begge deler på jobb. Det er en felles dør inn til toalettområdet og der inne kan man velge om man vil gå inn på herre, dame eller unisex. Om det er 4 toaletter så er det 1 for herre, 1 for dame og 2 for unisex , er det 6 toaletter er det likt antall toaletter til alle. Like rent og pent på alle sammen da de sjekkes og ev vaskes flere ganger om dagen.

Det er små toalettrom per toalett med vask osv selv om de er samlet sammen, ikke båser slik man ofte finner i felles toalettområder.

Anonymkode: e9c09...e03

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne som jobber i mannsdominert industribedrift her. Det går helt greit, vaskes daglig. Det største problemet jeg har med det er at toalettet ved kontoret mitt er det mest avsidesliggende så mange kommer hit for å drite 😕

Anonymkode: ae61d...825

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke noe problem. Andre sin bæsj lukter like vondt, enten de er dame eller mann. 

Har aldri jobbet et sted med atskilte toalett etter kjønn. 

Anonymkode: 57b90...3cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i likhet med når jeg er hjemme hos folk, er det null stress om både menn og kvinner bruker samme toalett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater det. Har hatt sommerjobb med renhold og selv der man trodde folk var oppegående ser herretoaletter helt j… ut så det sitter i.

Anonymkode: a7328...e55

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hadde vært helt topp. Vi er iallefall 80 prosent damer, men det er like mange (eller få) toaletter på hver. Så det er ofte opptatt på dametoalettet, mens det nesten alltid er ledig på det andre. Skjønner ikke hvorfor det skal deles i det hele tatt, rommene er helt like. Pasienttoalettene ute på gangen er heller ikke delt etter kjønn.

Anonymkode: 9fbac...310

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde ikke fungert på min arbeidsplass, jeg kjører buss og der Jar alle hvilebuene en do for hvert kjønn, med kodelås på damedoene fordi mannfolka er noen skikkelig griser

Anonymkode: d60c2...b98

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde mislikt det, og nok snudd i døra hvis jeg så en mannlig kollega der inne. Vi har sånne toaletter med tynne vegger som ikke går helt ned til gulvet eller opp til taket. Og man kan se inn ved døra om man går inn for det. 

Anonymkode: 070bc...ceb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Damer og menn kan ikke gjøre fra seg på det samme stedet det er haram!

Anonymkode: 03ab0...de3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...