AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Jeg ser etter en kjole å bruke i høst. Jeg har flere sommerkjoler, men ser etter noe annet. Hva slags type kjoler bruker man på høsten?😅 Setter pris på lenker til kjoler som kunne passe høstsesongen Anonymkode: 54252...9ed
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Hva slags stil har du/liker du på kjolene, da? Det finnes jo egentlig en million alternativer. Det JEG ville sett etter som skiller seg fra det jeg ser etter om sommeren er tykkere stoffer, lengre ermer, kjoler uten kapper i skjørtene, oftere ensfarget og så dropper jeg pastellfargene. Vis oss en sommerkjole eller tre som du liker, eventuelt et bilde av en stil du liker, så er der enklere å finne tips innenfor din komfortsone. Anonymkode: c0dc1...a13
skruf Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 Jeg bruker ofte kjoler om høsten/vinteren og går da for kjoler i tykkere stoff som feks cord, tykkere bomull, merinoull. Gjerne i en mørkere fargepalett som oker, olivengrønn, sort, koksgrå, brun. Lange ermer og knelengde/rett under knærne. Ensfarget eller blomstermønstret. Bruker strømpebukse i merinoull til. Er det skikkelig kaldt så bruker jeg ei tynn ulltrøye under kjolen. En strikket vest er også fin over kjolen Du kan også forlenge bruken av sommerkjolene med å bruke strømpebukse og cardigan/strikkajakke til, eller en ullgenser over Tips til kjoler er litt vanskelig da jeg ikke vet hva du liker, men for å komme med ett eksempel så kjøpte jeg denne i babycord fra ByTiMo i fjor. Den har jeg brukt mye. Ella&I har også mye fint i merinoull 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 Her er en kjole fra Floyd som jeg sikler på nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå