AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Da har det altså skjedd at jeg har blitt betatt av en kvinnelig kollega. Jeg er kvinne selv og godt gift med en mann. Trodde jeg var heterofil. Jeg fantaserer om henne seksuelt, gleder meg til å se henne hver dag. Vi er veldig gode venner også, og hun gir meg ofte komplimenter. Her er en dag kom vi bort i hverandre med bare armer, og jeg fikk deilige følelser i hele kroppen… jeg har aldri vært tiltrukket av en kvinne før, så dette er spesielt. Det er mulig hun liker meg litt ekstra også, hun gir i allefall uttrykk for at hun liker meg veldig godt. Det er vel mest sannsynlig som Veninne/kollega da…. uansett ikk noe jeg skal gå videre på…. Men blir litt sprø, og overrasket over meg selv… hva bør jeg gjøre??? Hun opptar tankene mine hele tiden. Jeg er veldig glad i han jeg er gift med, og har 4 barn med… Anonymkode: 96069...126
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Hold deg unna, ikke møt henne på fritiden heller. Dette kommer du over. Anonymkode: f0544...eb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå