AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Kvinne her, har en mannlig sjef som jeg (desverre) er litt betatt av. Han sier ofte fine ting til meg og gir meg gode blikk, men det er kanskje mest for å være hyggelig? I går sa han til meg at jeg ser sprek ut, da vi snakket om trening. Er det et kompliment? (Jeg har bmi 21, trener noe/mosjonist). Er det innafor å si til sin ansatt? Anonymkode: 36b74...968
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Ja, det er innafor. Og det er et kompliment en sjef kan si til hvem som helst som ser ut til å være sporty. Anonymkode: ce6a6...dbf 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinne her, har en mannlig sjef som jeg (desverre) er litt betatt av. Han sier ofte fine ting til meg og gir meg gode blikk, men det er kanskje mest for å være hyggelig? I går sa han til meg at jeg ser sprek ut, da vi snakket om trening. Er det et kompliment? (Jeg har bmi 21, trener noe/mosjonist). Er det innafor å si til sin ansatt? Anonymkode: 36b74...968 Hvilke andre fine ting sier han? Ser ikke problemet at noen sier man ser sprek ut når man snakker om trening, spesielt hvis parten er opptatt av trening og har det som en hobby! Anonymkode: 85eb5...bd7 3
Gjest Gaea Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 Enig med AB'ene ovenfor. Ja, det er uskyldig, men hyggelig kompliment. Ta det til deg
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Takk! Han har tidligere sagt at jeg er fin, og at jeg er veldig slank. Fremdeles innafor? Da blir jo kroppen min på en måte et tema…. Jeg liker det jo… han sier ofte fine ting om min personlighet og jobben jeg gjør også…. TS Anonymkode: 36b74...968
Gjest Gaea Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 At folk er slanke tenker jeg også er innenfor. Fin kan være ok, hvis du ikke opplever det som ubehagelig. Det jeg anser som upassende, er for eksempel seksualiserte kommentarer/kommentarer vedrørende intime kroppsdeler. Vær forsiktig og ta kloke valg iht karrieren din
Deep Impact Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 ingenting feil med det, lyser opp dagene til folk Så lenge han ikke oppfører seg merkeligt mot deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå