Gå til innhold

Hvor mye må man ut med for å få en solid el-sykkel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg sier solid så tenker jeg at sykkelen skal brukes til dårlige veier, grusveier etc..

Anonymkode: af9bf...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt Momas Jason og er faktisk veldig fornøyd med den :) Den er god å sykle på og den holder den rekkevidden som er lovet (Sist syklet jeg 7,5 mil og batteriet var over halvfullt da jeg var hjemme). Momas Jason er testvinner i flere tester, dog må det nevnes at det er sammenlignet med andre sykler i denne prisklassen.

Klart, den er nok en rimeligere utgave sammenlignet med sykler til over 30 000 hva angår hjullagere etc, på samme måte som billige VS dyrere vanlige sykler, men for meg er denne mer enn bra nok. Jeg har også en vanlig terrengsykkel som jeg bruker når jeg skal trene, mens El-sykkelen er til og fra jobb, vinkvelder etc :) Jeg har også syklet med den i terreng, både grusveier, noe på sti og skogsbilveier. Dog har jeg ikke syklet på veldig kupperte stier etc. Til det bruker jeg min uten-EL sykkel, som veier halvparten om jeg skal ut på sånne turer ;)

Momas Jason koster pr i dag 15 990,- ny på tilbud, normalt koster den 19 990,-, og jeg har ingen batterioptimalisering på min sykkel. Dog var jeg heldig og fant min brukt på Finn.no til 10 000 kr, og den var i helt super stand og hadde bare gått 24 mil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 8.26):

Når jeg sier solid så tenker jeg at sykkelen skal brukes til dårlige veier, grusveier etc..

Anonymkode: af9bf...62c

Altså det du er ute etter er en moped.

Anonymkode: 0b3a4...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...