AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Hvorfor er det slik som beskrevet i tittelen, damer? Anonymkode: e15cb...e79
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Jeg har sluttet med det i hvert fall. Alltid dratt lasset økonomisk med samboere, og nå har jeg barn og er snart 40. Orker ikke mer usikkerhet. Har bedre økonomi alene enn med disse slukene av noen mannfolk. Neste mann blir en med stabil økonomi. Eller ingen mann. Lav eller høy spiller ikke noen rolle, men jeg har bare vært sammen med lavere menn (er høy selv) tidligere. Anonymkode: b01bf...2c8 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har sluttet med det i hvert fall. Alltid dratt lasset økonomisk med samboere, og nå har jeg barn og er snart 40. Orker ikke mer usikkerhet. Har bedre økonomi alene enn med disse slukene av noen mannfolk. Neste mann blir en med stabil økonomi. Eller ingen mann. Lav eller høy spiller ikke noen rolle, men jeg har bare vært sammen med lavere menn (er høy selv) tidligere. Anonymkode: b01bf...2c8 Men ja, for å svare på spørsmålet. Jeg har prøvd å tenke at så lenge de er snille og gode, så spiller det ikke noen rolle. Men det viser seg etter hvert at de ikke er så snille og gode likevel, de bare fremstår sånn. Anonymkode: b01bf...2c8 1
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Sitat @danbanan Menn går først og fremst etter utseende, så TS legger fokus riktig sted Anonymkode: 6ec7a...500 Ekspander
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 Hvorfor velger damer menn de får følelser for, mener du vel? Tror du damer velger menn ut fra høyde og økonomi? Selv har jeg vært i forhold med menn fra 165 cm til 195 cm høyde, fra arbeidsledig til godt bemidlet oljearbeider. Anonymkode: baf67...f28 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er det slik som beskrevet i tittelen, damer? Anonymkode: e15cb...e79 Anonymkode: 0e393...64e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #9 Skrevet 6. august 2022 Jeg velger mann utfra om jeg får følelser for ham. Høy, lav, rik, fattig er mindre viktig. Anonymkode: 02d51...eae 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #10 Skrevet 6. august 2022 Det er et utrolig fåtall av kvinner som gjør det, kvinner stort sett velger menn på samme nivå eller høyere nivå enn seg. Mens for en mann er det ikke nøye om dama så er ufør og bidrar lite. Ikke at det er noe galt i å være ufør, men en mann i samme posisjon kommer til å slite med å finne kjæreste. Er også morsomt at du setter høyde på lik standard som fattig, da fattig blir sett på som lat selv om han er i full jobb men ikke betaler kjempe mye. Jeg liker kvinner med litt ekstra kjøtt på kroppen, ikke ekstremt men digger det framfor å være stilke. Menn hadde jeg sagt hvorfor velger menn kvinner som ikke tar vare på kroppen overhode uten å må være supermodel hadde jeg fått beskjed om at jeg er overfladisk. Anonymkode: 220df...02c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #11 Skrevet 6. august 2022 Fordi personlighet og kjemi trumfer penger og utseende for mange. Anonymkode: bd058...6cd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #12 Skrevet 6. august 2022 Ella-2 skrev (5 timer siden): Kan man ikke være lav og rik? Jeg er lav og rik! Men har ikke kjæreste nå, så ingen killer combo det heller, tydeligvis 🤷🏻♂️ Anonymkode: 53ea8...228
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #13 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er lav og rik! Men har ikke kjæreste nå, så ingen killer combo det heller, tydeligvis 🤷🏻♂️ Anonymkode: 53ea8...228 alle damer synes at en dverg er irriterende, så det er ikke noe rart. du er sikkert blitt mobbet hele livet for høyden din. Anonymkode: e15cb...e79
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #14 Skrevet 6. august 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det slik som beskrevet i tittelen, damer? Anonymkode: e15cb...e79 Hvorfor er det slik at noen tror at man lever i en tunnel, og ikke klarer å ta blikket bort fra den imaginære åpningen de følger i det fjerne? Beveg blikket, så vil du se at det finnes mere mellom himmel og jord enn du er klar over per i dag. Anonymkode: de1cd...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #15 Skrevet 6. august 2022 Sikkert fordi lave fattige menn er lave og fattige. Så de må være snillere for å få seg en dame. Damer liker snille menn. Anonymkode: 9fdb1...009
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #16 Skrevet 6. august 2022 Finnes det ikke en slik tråd allerede? Anonymkode: 4361e...963
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #17 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor er det slik som beskrevet i tittelen, damer? Anonymkode: e15cb...e79 Jeg har en høy, kjekk, mørkhåret, slank gubbe med nydelige blå øyne. Han er snill, omsorgsfull, hjelpsom og en god pappa. Penger kommer og går. Jeg hadde ikke valgt bort han mot en riking uansett hva Anonymkode: b3456...64a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #18 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har en høy, kjekk, mørkhåret, slank gubbe med nydelige blå øyne. Han er snill, omsorgsfull, hjelpsom og en god pappa. Penger kommer og går. Jeg hadde ikke valgt bort han mot en riking uansett hva Anonymkode: b3456...64a det er forståelig. Anonymkode: e15cb...e79
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #19 Skrevet 6. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det slik at noen tror at man lever i en tunnel, og ikke klarer å ta blikket bort fra den imaginære åpningen de følger i det fjerne? Beveg blikket, så vil du se at det finnes mere mellom himmel og jord enn du er klar over per i dag. Anonymkode: de1cd...4d5 Hei Aune Sand 😃 Anonymkode: e044d...e22
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #20 Skrevet 6. august 2022 Jeg har datet og vært forelsket i menn uten planer og jobb. Jeg har betalt alt. Nå dater jeg en som visst har 3 mill i inntekt som frilanser. Han er høy og da. Hva diskuterte vi igjen? Anonymkode: 553d8...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå