Gå til innhold

Han blir borte i lange perioder fra SoMe, er der normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flørter med en fyr. Han sier ar Han kaller SoMe for "usosiale media" og ikke har mobilen fremme i sosiale lag. Det er jo flott det og noe jeg faktisk liker. Men nå stusser jeg litt, bet egentlig svaret selv men vil bare høre hva dere tenker. 

Når man går ut for å spise rundt kl 16-17 og ikke "slår på" mobilen før neste dag, det blir jo noe helt annet enn å la være å ta opp telefonen der og da? Dette er ikke kun i helger, også enkelte hverdager. Jeg tror han har dame og setter på flymode eller noe lignende. 

Anonymkode: eb2d7...b36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hvis han har dame så er det jo kjipt av han å flørte med deg. Men støtter han 100% ang SoMe. Det ER usosialt.

Anonymkode: cb339...d31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja, hvis han har dame så er det jo kjipt av han å flørte med deg. Men støtter han 100% ang SoMe. Det ER usosialt.

Anonymkode: cb339...d31

Ville ikke vært den første som er utro 🤣🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville ikke vært den første som er utro 🤣🤣🤣

Nei, han er vel blant de 37% av menn og 41% av kvinner da? 

Uansett. Hvor er det du skriver med han? At man ikke sjekker div app’er på en stund er helt normalt. Betyr ikke at han har mobilen i flymodus. Det betyr at han ikke har notifikasjoner på app’er han ikke liker. Det er helt normalt. 

Anonymkode: 1f5d3...6aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, han er vel blant de 37% av menn og 41% av kvinner da? 

Uansett. Hvor er det du skriver med han? At man ikke sjekker div app’er på en stund er helt normalt. Betyr ikke at han har mobilen i flymodus. Det betyr at han ikke har notifikasjoner på app’er han ikke liker. Det er helt normalt. 

Anonymkode: 1f5d3...6aa

Jeg regner med at hun får kun én tick, sånn at det viser at meldingen ikke er levert engang og at det er derfor hun antar flymodus? Hvis det bare er at han ikke sjekker og leser, så er flymodus usannsynlig tenker jeg også, da er nok bare notifications slått av.

Uansett veldig merkelig å ha det slik når man begynner å flørte med noen hvis man liker dem godt, alle som har vært sånn har likevel tittet innom oftere for å skrive til meg i starten. Når man liker noen godt, så blir det jo ofte sånn automatisk...

Jeg tenker enten dame, eller at han har flere damer på gli, eller at han bare ikke er interessert nok.

Anonymkode: 17850...32e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg regner med at hun får kun én tick, sånn at det viser at meldingen ikke er levert engang og at det er derfor hun antar flymodus? Hvis det bare er at han ikke sjekker og leser, så er flymodus usannsynlig tenker jeg også, da er nok bare notifications slått av.

Uansett veldig merkelig å ha det slik når man begynner å flørte med noen hvis man liker dem godt, alle som har vært sånn har likevel tittet innom oftere for å skrive til meg i starten. Når man liker noen godt, så blir det jo ofte sånn automatisk...

Jeg tenker enten dame, eller at han har flere damer på gli, eller at han bare ikke er interessert nok.

Anonymkode: 17850...32e

Ja ikke sant. Ingenting blir levert, kan gå både 12 og 15 timer... når han derimot er på jobb så er det meldinger og lynmeldinger i ett kjør, svarer jeg ikke så kommer det 3-4 på rappen. Åh, de tror vi er idioter 😆😆😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han?

Noen har lett for å bli avhengig og scrolle "hele tida". Så å holde seg unna mobilen i flere timer om gangen er ikke så dumt.

Jeg er innpå instagram og facebook flere ganger daglig. Har en venninne som er inne der én gang hver kveld, og ei som er der 2-3 ggr i uka.

Når jeg selv har det bra og er fornøyd med livet mitt, så bruker jeg minimalt med tid på some. Hvis jeg er litt stressa, deppa etc. så er det vanskelig å legge vekk mobilen.

Anonymkode: 55d70...af8

AnonymBruker
Skrevet

Høres absolutt ut som et sunnhetstegn å ikke måtte scrolle seg gjennom SoMe støtt og stadig.

Anonymkode: 925b2...843

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja ikke sant. Ingenting blir levert, kan gå både 12 og 15 timer... når han derimot er på jobb så er det meldinger og lynmeldinger i ett kjør, svarer jeg ikke så kommer det 3-4 på rappen. Åh, de tror vi er idioter 😆😆😆

Men likevel fortsetter du å skrive med han…??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Flørter med en fyr. Han sier ar Han kaller SoMe for "usosiale media" og ikke har mobilen fremme i sosiale lag. Det er jo flott det og noe jeg faktisk liker. Men nå stusser jeg litt, bet egentlig svaret selv men vil bare høre hva dere tenker. 

Når man går ut for å spise rundt kl 16-17 og ikke "slår på" mobilen før neste dag, det blir jo noe helt annet enn å la være å ta opp telefonen der og da? Dette er ikke kun i helger, også enkelte hverdager. Jeg tror han har dame og setter på flymode eller noe lignende. 

Tja. Jeg kan gå dagesvis uten å sjekke sosiale medier (snap, insta, messenger osv)

Jeg har ikke på varsler på noen apper. 

Om noen vil nå meg og forventer svar, så må de sende sms eller ringe 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 07315...8df

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (På 6.8.2022 den 19.04):

Men likevel fortsetter du å skrive med han…??

Jeg har ikke tenkt til å treffe han, jeg underholdes bare av idioten til disse mennene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...