AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #21 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så gjør det i tillegg da. Det er ikke enten eller. Og jeg sa aldri at romantikk består av sex. Jeg sa at man dater for å ha sex. Romantikk er uansett bare vås. Anonymkode: e6797...af9 Det trenger ikke være enten eller, men det er helt innafor å vente med sex eller å være sammen med noen uten at man vil ha det også. Jeg er ikke enig i at man dater for å ha sex. For noen kan det stemme, for meg er det overhodet ikke grunnen da annen romantikk er mer viktig for meg og jeg ønsker å vente med sex. Du sier at romantikk er bare vås. Kanskje det er det for deg, men ikke for meg. Vi er forskjellige og ingen bør fortelle andre hvordan de bør date. Man har ulike ting man vil få ut av det. Anonymkode: b7bb6...ac6 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #22 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Virker som flere kvinner her forsøker å få med andre på å vente til ekteskapet. Anonymkode: ab6a8...fcf Det er det heller ingenting galt med hvis det er det man vil. Anonymkode: b7bb6...ac6 2
Jr.Garcon Skrevet 6. august 2022 #23 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor ofte har dere allerede hatt sex i datingfasen? Hva finner du ut om personen? Er du forelsket? Anonymkode: 2a344...665 Det er uaktuelt med sex før man er eksklusive og har blitt godt kjent med dama, pluss at begge ser for seg/har ønske om å innlede et seriøst forhold. Folk som syns det er en naturlig rekkefølge å først pule for deretter å bli kjent, gjerne parallelt anser jeg som lettere tilbakestående - søker selvfølgelig ikke etter en lettere tilbakestående partner. 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #24 Skrevet 6. august 2022 Jr.Garcon skrev (1 minutt siden): Det er uaktuelt med sex før man er eksklusive og har blitt godt kjent med dama, pluss at begge ser for seg/har ønske om å innlede et seriøst forhold. Folk som syns det er en naturlig rekkefølge å først pule for deretter å bli kjent, gjerne parallelt anser jeg som lettere tilbakestående - søker selvfølgelig ikke etter en lettere tilbakestående partner. Virker det er vanlig at noen dater i ett år... Til det skulle jeg gjerne spurt dater dem flere samtidig da? Anonymkode: 2a344...665 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #25 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor ofte har dere allerede hatt sex i datingfasen? Hva finner du ut om personen? Er du forelsket? Anonymkode: 2a344...665 Kommer litt an på,men noen ganger dater jeg flere, så da har jeg ikke sex, og hvis jeg har lyst til det så avslutter jeg med de andre først. må aboslutt ikke være forelsket Anonymkode: 01a38...f51
Jr.Garcon Skrevet 6. august 2022 #26 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virker det er vanlig at noen dater i ett år... Til det skulle jeg gjerne spurt dater dem flere samtidig da? Anonymkode: 2a344...665 Jeg dater ikke i en person i 1 år. Folk som påstår de dater - den samme personen - i 1 eller 2 år har misforstått begrepet. Det de har er en åpen relasjon til en person som overhodet ikke ønsker et fast forhold/ ønsker å holde mulighetene sine åpne. 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #27 Skrevet 6. august 2022 Såklart, er ikke en nonne Anonymkode: e6796...ee0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #28 Skrevet 6. august 2022 Jr.Garcon skrev (2 minutter siden): Jeg dater ikke i en person i 1 år. Folk som påstår de dater - den samme personen - i 1 eller 2 år har misforstått begrepet. Det de har er en åpen relasjon til en person som overhodet ikke ønsker et fast forhold/ ønsker å holde mulighetene sine åpne. Det er mer riktig plassering. Anonymkode: 2a344...665 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #29 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jo hele poenget med dating… Om du ikke har tenkt å ha sex så vær heller sammen med venner? Anonymkode: e6797...af9 Poenget er å finne noen, ikke ha sex. Ons er noe annet. Man har bare sex med noen man bil bli kjent med. Jeg har datet mange uten å bli intim. Man må snakke med massevis av folk for å finne noen man har kjemi med. Anonymkode: 5c0dd...a52 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #30 Skrevet 6. august 2022 Nei jeg prøver å vente med sex til jeg kjenner en viss tiltrukning, kjemi, følelse, trygghet, at jeg liker han. Disse tingene tar som regel litt tid for meg. Aldri på første date. Heller ikke andre. Men seksuell kjemi er viktig så prøver å ikke vente for lenge med det. Dessuten hva er bedre enn å ha sex med noen man har vært tiltrukket av og fantasert om lenge? Liker å holde ting litt mystisk, holde litt igjen. Det skaper spenning. Anonymkode: d4bc5...24c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #31 Skrevet 6. august 2022 Lenge siden jeg har datet, typ 15 år, men er nå singel. Skjønner det har blitt vanlig å ha sex på første og andre date. Jeg synes det er litt tidlig jeg. Kan ikke huske at jeg hadde det så raskt før jeg møtte exen for mange år siden. Føler meg litt prippen som sier det, men blir det ikke veldig mange partnere på kort tid? Man dater jo gjerne en god del menn/damer før man møter en kjæreste Anonymkode: 92acb...ca9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #32 Skrevet 7. august 2022 Ja, men jeg har aldri blitt sammen med de som lar meg ha sex med dem tidlig. Føler ikke at jeg kan stole på dem i det lange løp. Anonymkode: 78356...cbf 1
Gjest Abendstern Skrevet 7. august 2022 #33 Skrevet 7. august 2022 Jeg lar damen ta initiativ, da jeg ikke ønsker å være påtrengende. Sex er fint, men også sårbart.
Tekopp1 Skrevet 7. august 2022 #34 Skrevet 7. august 2022 Sex med noen jeg ikke kjenner, og som høyst sannsynlig kun er på sjekkern for å ha mulighet til sex, gir meg ingenting. Jeg går for kvalitetssex, og da blir det med noen jeg har truffet noen ganger. Stort sett aldri før 4. gang, noen ganger først etter 8-10 ganger, hvor spenningen har bygd seg opp. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #35 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Lenge siden jeg har datet, typ 15 år, men er nå singel. Skjønner det har blitt vanlig å ha sex på første og andre date. Jeg synes det er litt tidlig jeg. Kan ikke huske at jeg hadde det så raskt før jeg møtte exen for mange år siden. Føler meg litt prippen som sier det, men blir det ikke veldig mange partnere på kort tid? Man dater jo gjerne en god del menn/damer før man møter en kjæreste Anonymkode: 92acb...ca9 Vi er heldigvis flere som er på den mer pripne siden 😅 Og det må være lov! Jeg ble singel igjen i fjor høst, og av erfaring vet jeg at rask tilgang på sex og ons ikke er for meg. Hvis jeg er interessert i noen så er det fordi det er mer enn kun utseendet som tiltrekker meg, og det krever litt tid å bli kjent med. Jeg ønsker også det samme tilbake, at den andre faktisk er interessert i hele meg og ikke kun utseendet eller kroppen. Jeg ønsker ikke partnere med dårlig impulskontroll, så om de holder ut å vente litt på godsakene er det et stort pluss! Anonymkode: b5f3f...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #36 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 8.12): Det er jo hele poenget med dating… Om du ikke har tenkt å ha sex så vær heller sammen med venner? Anonymkode: e6797...af9 Hæ? Hele poenget med dating er å bli kjent med personen og se om det er nok felles grunnlag for å bygge videre på et forhold. De som hopper i sengen tidlig i datingen er egentlig bare ute etter sex. Greit det, men man må være ærlig om det. Anonymkode: 57530...f94
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #37 Skrevet 7. august 2022 Jeg har ikke daten mye. Singel et år nå. Han jeg datet etter langt forhold, lå jeg med på 5 daten. Kunne ha vært før for meg. Falt så for han. Anonymkode: 18579...e62
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #38 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 16.33): Såklart, er ikke en nonne Anonymkode: e6796...ee0 Nei,men du oppretter muligens kjønnssykdommsstatistikken!! Anonymkode: ca36b...b18
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #39 Skrevet 16. august 2022 Sex og dating henger ikke sammen for min del. Jeg kan fint ha sex med en jeg ikke dater, og date en uten at sex er en del av det. Dating for min del handler om å gjøre noe hyggelig/koselig med en jeg liker å henge med. Noen ganger har vi sex, andre ganger ikke. Jeg kan treffe folk utelukkende for sex, uten å ville date vedkommende. Sex er sex 💃🏼. Trenger ikke være forbundet med følelser og romantikk. Sex er ikke en big deal. Sex er artig og godt og thats it. Trenger ikke å være sånn at sex er knyttet opp mot tilknytning, bekreftelse osv. det er bare å komplisere noe (les sex) som ikke trenger å være komplisert 🤷🏼♀️ Anonymkode: aa238...fb0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #40 Skrevet 16. august 2022 On 8/6/2022 at 10:36 AM, AnonymBruker said: Virker som flere kvinner her forsøker å få med andre på å vente til ekteskapet. Anonymkode: ab6a8...fcf Skjønner ikke hvordan noen klarer å vente så lenge, hadde blitt så seksuelt frustrert at jeg da sikkert hadde ligget med andre i mellomtiden hvis jeg måtte avstått å ligge med daten i årevis Anonymkode: f576c...8df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå