Gå til innhold

Har du sex når du dater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte har dere allerede hatt sex i datingfasen?

Hva finner du ut om personen? Er du forelsket?

Anonymkode: 2a344...665

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo hele poenget med dating… 

Om du ikke har tenkt å ha sex så vær heller sammen med venner?

Anonymkode: e6797...af9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke før vi vet at vi er ordentlig interesserte i hverandre og synes det er greit å ikke ligge med andre.

Anonymkode: fbf88...87d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lå med stort sett alle på første eller andre date. 

Det har ingen betydning om du ligger med en person på første date eller 16. date.. Er man oppriktig interessert i hverandre så blir noe mer enn bare det ene ligget den ene kvelden. Den siste jeg var på date med og som jeg lå med var for 18 år siden.

Anonymkode: 971c9...115

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

For noen kanskje er det hele poenget. Men jeg er ganske lei av at noen tror romantikk bare består av sex. Man har jo også kyssing og berøring, samt intense samtaler og forelskelse.

Anonymkode: b7bb6...ac6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sex og rett på sak avskalerer mange andre viktige øyeblikk i datingen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har eex nåværende jeg dater. Noen ganger på første date, andre ganger ikke før etter mange dater. Veldig situasjonsbetinget.

Han jeg har datet et år nå hadde jeg sex med på første date.

Anonymkode: 4e068...1a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har eex nåværende jeg dater. Noen ganger på første date, andre ganger ikke før etter mange dater. Veldig situasjonsbetinget.

Han jeg har datet et år nå hadde jeg sex med på første date.

Anonymkode: 4e068...1a5

Å date i ett år? 

Ok hvilke bekreftelser trenger du for at dere kan endelig bli kjærester?er det noe som mangler på din checklist?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Virker som flere kvinner her forsøker å få med andre på å vente til ekteskapet. 

Anonymkode: ab6a8...fcf

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor ofte har dere allerede hatt sex i datingfasen?

Hva finner du ut om personen? Er du forelsket?

Varierer. Jeg går etter kjemi. :) Orker ikke å analysere og tenke så mye på det. 

Endret av Blått
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid sex om jeg vil det. Jeg blir ikke sammen med noen før jeg vet at vi fungerer i senga, den tabben har jeg gjort en gang og det endte opp med et sexløst ekteskap. For meg er et fungerende samliv avhengig av regelmessig og god sex.

Anonymkode: d5931...269

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

For noen kanskje er det hele poenget. Men jeg er ganske lei av at noen tror romantikk bare består av sex. Man har jo også kyssing og berøring, samt intense samtaler og forelskelse.

Anonymkode: b7bb6...ac6

Så gjør det i tillegg da. Det er ikke enten eller. Og jeg sa aldri at romantikk består av sex. Jeg sa at man dater for å ha sex. Romantikk er uansett bare vås.

Skrevet

nå dater ikke jeg, men da jeg datet så gikk det mye i sex ila de første datene, bortkasta

nå derimot om jeg skulle begynt igjen så ville jeg nok heller prøvd å bli  skikkelig kjent med vedkommende først.

AnonymBruker
Skrevet

For meg kan et forhold gjerne starte med sex...så utvikle seg videre fra der. Slik er det som regel for meg, å møte masse menn for å se om man "Passer" sammen er ikke min greie.

Om jeg dater så vil jeg nok finne ut raskt om man passer sammen seksuellt, orker ikke dårlig/lite sex. A4-forhold er heller ikke noe for meg.

Det som er litt morsomt er jo at 2 mennesker kan ha 100% match seksuellt, men passer overhodet ikke sammen utenom dette 😂

Anonymkode: 2233c...a23

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har alltid sex om jeg vil det. Jeg blir ikke sammen med noen før jeg vet at vi fungerer i senga, den tabben har jeg gjort en gang og det endte opp med et sexløst ekteskap. For meg er et fungerende samliv avhengig av regelmessig og god sex.

Anonymkode: d5931...269v

Var det karrieren som oppsøkte alt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For meg kan et forhold gjerne starte med sex...så utvikle seg videre fra der. Slik er det som regel for meg, å møte masse menn for å se om man "Passer" sammen er ikke min greie.

Om jeg dater så vil jeg nok finne ut raskt om man passer sammen seksuellt, orker ikke dårlig/lite sex. A4-forhold er heller ikke noe for meg.

Det som er litt morsomt er jo at 2 mennesker kan ha 100% match seksuellt, men passer overhodet ikke sammen utenom dette 😂

Anonymkode: 2233c...a23

Hvor gammel er du blitt?

Skrevet

Får som regel en god magefølelse på første date. Er ikke magefølelsen god blir det jo ikke noen date nummer to uansett, så som regel sex på date 1 til 3. Er magefølelsen god dater jeg selvsagt heller ikke andre. Skal sies at jeg ikke har datet så mye.

AnonymBruker
Skrevet

Har kun hatt sex 1 gang på første date men da falt jeg og pladask. Men ja hans følelser var ikke gjensidig. Men fwb ville han være så det ble veldig vanskelig etter ett år eller to. Så nei hvis jeg ikke blir blåst av banen på første date så har jeg ikke sex fort. Har som regel ikke sex hvis jeg ikke syns han er vakker og spennende 

Anonymkode: 7f8f4...244

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på kjemien. Fortige jeg datet (og var sammen med i et år) hadde vi sex på femte date. Han jeg dater nå hadde jeg sex med på andre date. Men da hadde vi chattet mye hver dag i mange uker før vi møttes, og det var en vanvittig seksuell tiltrekning på første date (kunne kanskje hatt sex med han allerede da om situasjonen var annerledes).

Anonymkode: b602e...2d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var det karrieren som oppsøkte alt?

Hæ? Jeg skjønner ikke hva du spør om, men mannen var ikke så interessert i sex og hadde litt issues der, så mot slutten var det sex en eller to ganger i året. 

Anonymkode: d5931...269

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...