AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Jeg har et stort arr på ryggen, som jeg selvfølgelig ikke er fornøyd med eller liker at andre legger merke til. Endte opp i senga med daten. Vi har ikke hatt sex bare strøket på hverandre under dyna. Det var mørkt så han har ikke sett arret. Når han strøk over ryggen min stoppet han plutselig opp på arret og strøk nesten bare over det. Jeg syntes det var merkelig men sa ikke noe. Han kjente vel at det var noe der, men sa ikke noe om det. Var ikke det litt rart av han? Var som om han plutselig ble opptatt av hva det på ryggen min var. Anonymkode: d95d3...241
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Det er ikke sikkert han tenkte så mye over det egentlig men at det er mer stimulerende å stryke over noe som er litt ruglete sånn uavhengig av hvordan det ser ut. Anonymkode: c12ab...283 2
skreppamedleppa Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Jeg tenker ikke dette er så merkelig igrunn. Du er nok mer selvbevisst på dette arret og synes kanskje det er merkelig i og med at du selv ikke ønsker fokus på det. Men når fingrene våre kjenner/stryker over noe glatt (som jeg bare kan anta huden din ellers er) for så å stryke over noe med mer tekstur/ruglete blir en ubevisst mer opptatt av dette. Og så er det også helt naturlig å bli nyskjerrig, det ligger i menneskets natur. Han kjente at du hadde en annen hudtekstur der, han kan ha lurt på hvorfor du har det, historien bak osv, det er ikke noe unaturlig, selv om du selv ikke ønsker det store fokuset på det.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 Det som er «merkelig» skjer nok mest inne i dine tanker, siden du tydeligvis er veldig opptatt av arret. For meg som mann ville et slikt arr vekke nysgjerrigheten, jeg ville lirt på hvordan du fikk det. Og kanskje ubevisst stryke over det uten å tenke så mye. Det som er litt merkelig slik jeg ser det, er vel at du ikke sa noe om arret da han begynte å kjenne på det - eller at du skjuler det i mørket. lykke til - tenk mindre og nyt mer Anonymkode: 9770b...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Men er det ikke litt rart? Jeg tenker at hvis det hadde vært jeg som hadde kjent noe på han så hadde jeg ikke strøket mer der, i frykt for hva det var og at han ikke ville like det. TS Anonymkode: d95d3...241
MapleSirup Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er det ikke litt rart? Jeg tenker at hvis det hadde vært jeg som hadde kjent noe på han så hadde jeg ikke strøket mer der, i frykt for hva det var og at han ikke ville like det. TS Anonymkode: d95d3...241 Er det slik at uansett hva andre sier, så vil du insistere på at det var rart? Jeg synes ikke det var rart. Nysgjerrig, anerkjennende, stimulerende e.l Hvorfor ødelegge stunden du hadde ved grave i en sånn bagatell? Endret 6. august 2022 av MapleSirup Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 Insisterte han på`å kjøre doggystyle også? Anonymkode: bb8c7...521
skreppamedleppa Skrevet 6. august 2022 #8 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det ikke litt rart? Jeg tenker at hvis det hadde vært jeg som hadde kjent noe på han så hadde jeg ikke strøket mer der, i frykt for hva det var og at han ikke ville like det. TS Anonymkode: d95d3...241 Nei, igjen jeg synes ikke det er så veldig rart... Du virker veldig opptatt av at dette skal være rart, det i seg selv er rarere...Han stryker på kroppen din, arret er en del av kroppen din-lik det eller ei. Han kjente nok at det var et arr og ikke en blodigle f eks, så mystisk er ikke teksturen på arr. Og når du er trygg nok på å krype under dynen med han, kle dere nakne, la han stryke deg på kroppen selv under dynen i mørket så vet du også at han kommer til å stryke (oppdage) arret ditt. Let it go, du har et arr på ryggen din, han strøk deg over det, det er ikke rart. 2
Fjelltopp Skrevet 6. august 2022 #9 Skrevet 6. august 2022 Jeg syns egentlig det er mer rart at ikke du sa noe når han begynte å stryke over det . Det ville være naturlig at du sa- å ja det er arret etter operasjonen/fallet/ ulykken jeg hadde for år siden.. Jeg hadde gjort det samme som han, kjent på det tykkelsen, lengde , formen og hadde lurt på hva som hadde skjedd . Syns ikke det er rart i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #10 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Insisterte han på`å kjøre doggystyle også? Anonymkode: bb8c7...521 Hva har doggystyle med saken å gjøre? Anonymkode: d95d3...241
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #11 Skrevet 6. august 2022 Jeg har et stort arr etterven operasjon. Ungene synes det er spennende å ta på 😅 jeg kan ofte ""stryke" på det selv også uten å tenke over det Anonymkode: 010c1...0e7 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå