AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Hei! Jeg er gravid i uke 14. Mandag ble jeg ferdig med en antibiotika kur pga utslag på leukocytter. I dag tok jeg en ny test bare for å sjekke at den var negativ med hjemmetest. Den slo fortsatt ut positiv! men ikke på protein og den andre. Jeg leser flere steder at om kun leukocytter slår ut, kan det være pga GBS. noen som har erfaring? Ville dere ringt legevakten pga mistanke om UVI? Anonymkode: 8348a...ab2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Mest sannsynlig forurenset urinprøve. Anonymkode: 6d9ff...c15
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 Ingen stress. Stor sannsynlighet for forurensing hvis det ikke er andre utslag. Har gjennom hele svangerskapet hatt slike utslag uten noen forklaring. Vil ikke anbefale hjemmetest under svangerskapet,da kroppen fungerer annerledes enn normalt. Lever heller en urinprøve hos jordmor eller lege. Er de usikker,sendes den til dyrkning Anonymkode: c6830...8fc
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 Jeg fikk det påvist rett før fødsel, men virket som at de tok veldig lett på det. Skal visst veldig mye til for at det skal skje noe med babyen. Skjønner at du er litt stresset. Få tatt en ny test hos jordmor, ikke ha sex rett før og tiss litt i doskålen først, så i glasset. Det første tisset kan forurense prøven. Jeg vil tro at de setter deg på en ny antibiotikakur siden du er i uke 14, om det slår ut igjen. Dette går bra! Anonymkode: 703da...5a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå