Gå til innhold

Drikke seg full foran ungdommen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er på besøk hos min bror. Han har en 14 åring. Min bror og en venn drakk ei flaske whiskey i kveld og ble tydelig beruset. Jeg synes synd på min nevø. Jeg er irritert på min bror akkurat nå, men skal snakke med han i morgen. Hva bør jeg si? Jeg prøvde å si noe i stad, men fikk til svar at han har ferie og må få lov å kose seg 

Anonymkode: b6a74...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at du sier i fra om at sånt ikke er akseptabelt.  Si som sant er, at det er uansvarlig av en voksen forelder å gjøre sånt når man har ansvar for en 14-åring!  Be ham rett og slett å skjerpe seg!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Amossa skrev (8 timer siden):

Flott at du sier i fra om at sånt ikke er akseptabelt.  Si som sant er, at det er uansvarlig av en voksen forelder å gjøre sånt når man har ansvar for en 14-åring!  Be ham rett og slett å skjerpe seg!

Jeg skal gjøre det. Synes det er rart at han gjør det siden vi er oppvokst med en mor og far som tok seg en fest når de trodde vi sov. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke greit… Synes du kan si at å kose seg med étt glass whiskey er ok foran et så stort barn - men en halv flaske og å bli synlig beruset er ikke ok. Selv om 14-åringen kanskje ikke blir redd på samme måte som yngre barn, kan det fortsatt være veldig ubehagelig!

Anonymkode: 586d7...97e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vurdert en anonym mld til bv hvis han ikke ser problemet, når han drikker så mye i ferien med deg på besøk, hvor mye drikker han da når du ikke er på besøk? Men se først reaksjonen hans i dag. 

Anonymkode: f93ce...276

AnonymBruker
Skrevet

er dette noen han gjør veldig ofte da? flere ganger i uken, liksom? 

eller var dette bare ett engangstilfelle, fordi man hadde besøk?           

Anonymkode: 1245d...f29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi er på besøk hos min bror. Han har en 14 åring. Min bror og en venn drakk ei flaske whiskey i kveld og ble tydelig beruset. Jeg synes synd på min nevø. Jeg er irritert på min bror akkurat nå, men skal snakke med han i morgen. Hva bør jeg si? Jeg prøvde å si noe i stad, men fikk til svar at han har ferie og må få lov å kose seg 

At det ikke er greit å drikke sånn når det er barn der! Og skjer det igjen så melder du til bv.

Anonymkode: 11360...8e8

AnonymBruker
Skrevet

Det går fint an å kose seg UTEN å drikke seg drita på en hel flaske whisky!

Anonymkode: ea1cc...d8b

Skrevet

Jeg foreslår at du også snakker med nevøen din. Hva synes han om dette? Og var det et sjokk for han eller er han vandt til det?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

overlever nok, hadde skjønt det hvis han var liten under 10 ... Enig med broren din her

Anonymkode: 73cbe...6d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...