Gå til innhold

Fått ei ny dame og er redd for å mista hu noe som eg ikkje burde være

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg er en mann på nesten midt i 20-årene og har fått ei ny dame tidlig i 40-årene! Eg er noen ganger redde for å mista kjemien me henne og miste henne! Eg får mer og mer følelser for henne! Eg har løyet te henne og ble da tatt i fersken for det, men det ordna seg!

Nå idag så spurte hun om meg på telefon om når eg skulle begynne å jobba! Eg sa eg skulle snakka me sjefen min som itilegg er faren min! Eg pleier ikkje å ha faste tider på jobb fra akkurat det feks kl 19-22.. Idag så løy eg te henna at eg pleier å jobba faste tider som fra feks kl 19-22 om det er kveld! Eg momla noe så sykt fordi eg har lett for å lyve ubevisst når eg er stressa og det blir stilt spørsmål eg ikkje har peiling kossen eg ska svara på... Eg pleie jo egentlig ikkje å jobba i faste tider! Eg får dårlig samvittighet og eg tror hu visste åpenbart at eg løy selv om samtalen te slutta på en positiv måte! Egentlig så er den løynen ikke det verste da det er snakk om jobb og ikkje snakk om noe mer alvorlig løgn! Men løgn er jo ein løgn! Eg stressa litt me det ikveld og har tekstet og ringt henne 3-4 ganger te sammen uten svar! Er til og med litt redd for å mista henne pga detta.. 

Eg burde virkelig ikkje være redd for å mista henne da det ikkje er noe bra ting! Eg vil være 1000 prosent ærlig me henne og aldri igjen lyve for henne ? Kossen i all verden skal eg klare å være helt ærlig henne og ikke være redd for å henne ? Bør eg snakke me henne om detta så snart hun ringer meg feks imorgen eller vente til eg treffer henne igjen noe så gir meg mer trygghet! 

Anonymkode: 75c7a...f6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si at du ble nervøs og klønte det til. 

Anonymkode: 2918a...e19

AnonymBruker
Skrevet

Tja.. jeg ska innrømme jeg lyver en del også, bare for å ha litt tid for meg selv og sånt, og ikke konstant ha mas, også tenker jeg at ingen har rett til å vite absolutt alt rundt når jeg har fri og ikke, og kreve all tiden min. Jeg hater at folk maser på meg! Kanskje det er viktig for deg å sette noen grenser for henne hvis du føler at det blir for mye. Eller så tenker jeg at det er en hvit løyn som ikke er en Big deal, men bare vit hvorfor du lyver, og som sagt kanskje du burde sette litt grenser eller forklare at du trenger tid for deg selv i løpet av dagen. eller noe.  

Anonymkode: d6d3e...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...