AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Ser så mange som ukesvis er på camping i sommer. Unga flyr fritt og det eneste foreldrene gjør er å sitte på ræva, kjefte på unga og drikke på kveldene. Dere som kjenner dere igjen, tenker dere at dere er gode forbilder for barna? Og ja, jeg vet det finnes voksne som har vokst opp sånn for 30-år siden og vil so de har gode minner, men verden går fremover! Anonymkode: 75244...dbd 1 1 3
visp Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Du mener hetta! Ja, campinglivet hadde vært helvete for meg:) 9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser så mange som ukesvis er på camping i sommer. Unga flyr fritt og det eneste foreldrene gjør er å sitte på ræva, kjefte på unga og drikke på kveldene. Dere som kjenner dere igjen, tenker dere at dere er gode forbilder for barna? Og ja, jeg vet det finnes voksne som har vokst opp sånn for 30-år siden og vil so de har gode minner, men verden går fremover! Anonymkode: 75244...dbd Campinglivet er helt supert. Er selv vokst opp med det, har tre barn som har vokst opp med det. Nå har jeg og gubben vert 4 uker på tur med vogn alene, og vi koser oss på tur. Selvsagt kan vi se sorten av de du nevner, men for det meste ser vi ro og harmoni. Lite drikking og bråk da det skal vere stilt klokken 23. Anonymkode: 57799...6f1 12 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser så mange som ukesvis er på camping i sommer. Unga flyr fritt og det eneste foreldrene gjør er å sitte på ræva, kjefte på unga og drikke på kveldene. Dere som kjenner dere igjen, tenker dere at dere er gode forbilder for barna? Og ja, jeg vet det finnes voksne som har vokst opp sånn for 30-år siden og vil so de har gode minner, men verden går fremover! Anonymkode: 75244...dbd Det er de samme folka som ville gjort det om de var i Syden eller i hagen hjemme også. Det er drittfolk, ikke campingfolk. Anonymkode: d57ee...c9e 20 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Har liksom aldri skjønt at folk drar vekk frå fine hus for å leva under degraderte forhold, uansett om det er camping eller hytta med utedo. Folk er rare. Anonymkode: ea2d8...9d5 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har liksom aldri skjønt at folk drar vekk frå fine hus for å leva under degraderte forhold, uansett om det er camping eller hytta med utedo. Folk er rare. Anonymkode: ea2d8...9d5 Vi "flykta" fra vestlandet, med regn og lave temperaturer. Er så deilig å kunne dra på hjul til sommeren. Anonymkode: 57799...6f1 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 Vi er på hjul 3-4 uker hver sommer med våre 3 barn. Ungene kommer hjem med massevis av minner, da vi stopper alle mulige plasser og besøker ulike attraksjoner. Ikke drikker vi hverken hjemme eller på camping, og jeg kan egentlig ikke huske å ha sett noen overstadig beruset på noen av campingplassen vi har vært innom. Anonymkode: 35bf2...190 10
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 Vokst opp som campingbarn. Det var deilig. Ja, det var mange barn så det blir en del løp og skrik men en lærer å slappe av og være raus og åpen og glad midt i det hele. Det hjelper så videre i livet å slappe av midt i kaoset. Så hadde vi besøk fra mammas kusine som hadde to barn og de var hotellfolk. Barna var helt gira, nesten ødela teltet og ødela området med små steiner foran som mora har laget. Sitteplass og middagsbord. De kunne ikke oppføre seg. Anonymkode: 02e30...ecf 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har liksom aldri skjønt at folk drar vekk frå fine hus for å leva under degraderte forhold, uansett om det er camping eller hytta med utedo. Folk er rare. Anonymkode: ea2d8...9d5 Har en nabo som bor på camping 10 min unna. De syntes det er topp med sosialt, og ungene har masse å finne på hver dag hele sommeren. Anonymkode: fa190...eb0 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har liksom aldri skjønt at folk drar vekk frå fine hus for å leva under degraderte forhold, uansett om det er camping eller hytta med utedo. Folk er rare. Anonymkode: ea2d8...9d5 Kansje du ikke forstår at visse plasser i landet får bare dritver. Anonymkode: 40630...c2b 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har liksom aldri skjønt at folk drar vekk frå fine hus for å leva under degraderte forhold, uansett om det er camping eller hytta med utedo. Folk er rare. Anonymkode: ea2d8...9d5 Vil se litt annet enn hjemmets fire vegger da sikkert. Godt å komme seg vekk litt fra stress og mas. Anonymkode: 29c89...dd0 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #12 Skrevet 6. august 2022 Du får dilla? Du vil ha mer av det, altså. camping er og forblir slum. Jeg har forsøkt det med jevne mellomrom fordi jeg har bekjente som inviterer med. Driteparty på fellesdo med 15 båser hver morgen der gårdsdagens grillmat skal ut. Nei takk. Vogner som ligger så tett at du hører duden på 150 kilo snorke tre vogner bortenfor. Nei takk. Camping er for meget spesielle folk. På en annen side er jeg glad folk foretrekker forskjellige ting, at ingen er like og det finnes et mangfold der ute. Camping er ikke for meg, men hva så? Folk kan få lov å like camping uten at jeg bryr meg likevel Anonymkode: 6da35...23d 10 1
minister-mio Skrevet 6. august 2022 #13 Skrevet 6. august 2022 Kanskje du får dilla på campinglivet 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #14 Skrevet 6. august 2022 Tenker på en god del av de som ligger fast på campingplassen. Hvis man ikke sitter på den lille dassen i vogna så sitter man på en campingstol utenfor. Og der sitter man og glaner på de samme stedene hele tida. Fy f.. så gørr. Anonymkode: 68bed...8f4 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #15 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker på en god del av de som ligger fast på campingplassen. Hvis man ikke sitter på den lille dassen i vogna så sitter man på en campingstol utenfor. Og der sitter man og glaner på de samme stedene hele tida. Fy f.. så gørr. Anonymkode: 68bed...8f4 Ja, jeg klarer ikke å sette meg inn i hva det gir en i livet🤔 Anonymkode: 75244...dbd 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #16 Skrevet 6. august 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg klarer ikke å sette meg inn i hva det gir en i livet🤔 Anonymkode: 75244...dbd Det samme som folk som har hytte i hyttefelt? 🤷♀️ Bare at de med campingvogn kan være litt mer mobile. Vi trives med camping, men ikke fast plass eller mange netter på samme sted. Finnes utrolig mange flotte steder å stå med nydelig utsikt og lite folk. Borshavn for eksempel. 🤩 Aldri opplevd fyll. Anonymkode: a021f...c80 3 1
Rogadame Skrevet 6. august 2022 #17 Skrevet 6. august 2022 Syns camping er helt topp (men får ofte nok etter ei uke) Vi har stort familietelt. På med fleece og Crocs , ungene får lommepenger å løper rundt å får nye venner og minner hver gang-Skikkelig avslappende og lave skuldrer. HAr heller ikke opplevd berusa /fulle foreldre -de fleste tar en øl imens de griller men det skal være ro mellom 23-7. Men jeg liker også femsttjerensr hotell og luksus -går an å like/gjøre begge deler. 8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #18 Skrevet 6. august 2022 Rogadame skrev (3 timer siden): Syns camping er helt topp (men får ofte nok etter ei uke) Vi har stort familietelt. På med fleece og Crocs , ungene får lommepenger å løper rundt å får nye venner og minner hver gang-Skikkelig avslappende og lave skuldrer. HAr heller ikke opplevd berusa /fulle foreldre -de fleste tar en øl imens de griller men det skal være ro mellom 23-7. Men jeg liker også femsttjerensr hotell og luksus -går an å like/gjøre begge deler. Samme her! vet ikke hvor du har vært TS, men vi har opplevd ett foreldrepar i vår 15 års camping liv, som var drita… De var bare innom campingen i 4 dager…😬 Ble sjokkert!😒 Som flere sier, blir ett par øl når vi griller, men blir aldri fyll🤷♀️ Anonymkode: d7f0b...e91 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #19 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har liksom aldri skjønt at folk drar vekk frå fine hus for å leva under degraderte forhold, uansett om det er camping eller hytta med utedo. Folk er rare. Anonymkode: ea2d8...9d5 Det er en ting, men sånne som drar på camping et kvarter unna der de bor, og så blir en uke eller mer, det skjønner jeg ikke. Anonymkode: 28d86...89d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #20 Skrevet 6. august 2022 Jeg kjøpte meg en sporty liten vogn i år, hovedsakelig til bruk i fjellheimen. Likevel havnet jeg og min datter på en familiecampingplass i sommer, da hun hadde veldig lyst til det, og jeg sier: ALDRI IGJEN. I min naivitet trodde jeg at folk flest er rolige, edru og stille - jeg tok feil. Selvsagt kom vi ved siden av en gjeng halvchubby midtlivskrisefolk som satt og stekte flesk fra morgen til kveld. De stirret intenst da jeg (altså kvinne) skulle rygge vogna på plass, og kommenterte seg i mellom såpass høyt at jeg hørte alt. Utover ettermiddagen og kvelden ble det mer og mer høylydt, med ølbokser og pappvin og gudvethva, og bråket ga seg ikke før rundt to på natta. Frem til da hadde min datter og jeg ikke sovet så mye som et minutt. Morgenen etter var bare å koble vogna til bilen og komme seg vekk - igjen med et knippe halvfulle midtlivskrisefolk som igjen satt i solen og stekte flesk. Det ble siste gang på campingplasser for meg. Vogna dog, har fått mange fine turer rundt i Norge - da som fricamping. Anonymkode: 367c4...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå