Gå til innhold

Merkelig planløsning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arkitekten har nok hatt et bitte lite område til disposisjon, og måtte derfor gå i høyden.  

De skriver at området passer for voksne og familier med barn.  Det blir mange trapper å løpe i når minstemann står i yttergangen og vil tisse, og du står på kjøkkenet og lager middag.  Jeg vil tro dette passer best for voksne uten barn og for de med små barn.  

Jeg likte forresten godt uteområdene.   

Skrevet

Spennende planløsning = Jævla tungvint. Akkurat som "arealeffektiv" = Trangt som et helvete :ler: 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi ser av bildene og teksten at det er snakk om halvetasjer, så det er ikke så ille som at det er 4 fulle etasjer opp til toppen, men ja, trapper blir det.
Omtrent like mange trappetrinn som hvis du hadde bodd i 2.etasje i blokk uten heis.  :)

Anonymkode: b7653...408

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt spesielt, men syntes ikke det var utelukkende negativt. Særegent 😊 Skal sies at vi bor i 6.etasje uten heis, så trapper er vi vant til. Dette blir barnemat.

Anonymkode: 75cdc...aca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

likte ikke dette huset.

Anonymkode: 91f3e...067

AnonymBruker
Skrevet

Med prisøkningen som har vært på det, så har tydeligvis folk synes det er spennende nok til å kjøpe. Men ser ut som botiden har vært kort. Så i praksis har det nok blitt mer slitsomt enn spennende.

Anonymkode: 32c14...ef8

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns faktisk det var en spennende planløsning. Kunne godt ha bodd sånn nå. Jeg ser på trapper som gratistrim, og velger stort sett å gå disse overalt, selv om det oftest er heis og/eller rulletrapp tilgjengelig. Men jeg ville ikke ha bodd sånn med små barn, og det er heller ikke noe jeg ville ønsket for fremtiden, når kanskje bein og helse svikter litt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...