AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Jeg ønsker å føde på Voss istedenfor kvinneklinikken, da jeg er livredd fødsel og å ikke få smertestillende. Har hatt flere venninner som har opplevd at det er fult på kvinneklinikken, dårlig tid til deg o.l. Er det andre som har gjort dette? Hvordan gikk kjøretiden eksempel? Kjøretiden er rundt 1,5 time - er dette greit med rier? Anonymkode: 55e94...8a2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Fødte på KK selvom jeg veldig gjerne ville føde på Voss på den travleste tiden av året. Veldig glad for det. Har vært der lenge gjennom mange vaktskift og er fornøyd. Hadde nå valgt KK 11/10 ganger over Voss. Var på Voss på omvisning osv. Var også inne der, men ble ikke behandla så bra, men det er en lang historie Anonymkode: bcb85...de2
Fionas Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Jeg ble avvist på Voss pga risiko svangerskap. De hadde ikke samme kompetanse å tilby om barnet trengte hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 Jeg har født en på kk og en på Voss, og anbefaler Voss på det varmeste. Dyktige ansatte på begge plasser, men en helt annen ro og atmosfære på Voss, følte oss veldig godt ivaretatt. Anonymkode: 1b108...769
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Fødte nr. 2 og 3 på Voss. Nr.1 på KK. Beste valget jeg kunne gjort, Voss er definitivt verdt den ekstra kjøreturen. Anonymkode: 26001...de7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Fionas skrev (1 minutt siden): Jeg ble avvist på Voss pga risiko svangerskap. De hadde ikke samme kompetanse å tilby om barnet trengte hjelp. Nei dette har jeg lest men har ikke risiko svangerskap:-) Anonymkode: 55e94...8a2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har født en på kk og en på Voss, og anbefaler Voss på det varmeste. Dyktige ansatte på begge plasser, men en helt annen ro og atmosfære på Voss, følte oss veldig godt ivaretatt. Anonymkode: 1b108...769 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fødte nr. 2 og 3 på Voss. Nr.1 på KK. Beste valget jeg kunne gjort, Voss er definitivt verdt den ekstra kjøreturen. Anonymkode: 26001...de7 Hvordan gikk kjøreturen med rier osv? Anonymkode: 55e94...8a2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan gikk kjøreturen med rier osv? Anonymkode: 55e94...8a2 Vel jeg slapp det da det endte med en igangsettelse og et ks, men det viste jeg ikke da jeg søkte meg dit. Kjørte med rier til KK, og kunne fint kjørt lenger den gang. Er noe med det å vite hva en går til. Anonymkode: 26001...de7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan gikk kjøreturen med rier osv? Anonymkode: 55e94...8a2 Det gikk greit. Men jeg bor midt i mellom Voss og kk, så begge turer er rett over en time. Anonymkode: 1b108...769
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 Jeg velger også voss fremfor kk. Forståelig nok er det ekstremt travelt på kk, og man får naturligvis da ikke den oppfølgingen man skulle ønske - og som man får på voss. Anonymkode: 9cec8...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 Har født på KK tre ganger og er veldig fornøyd med det. Hadde aldri giddet å kjøre til Voss med rier. Hadde uansett ikke rukket frem, pga styrtfødsler, men det er en annen sak. Anonymkode: 2cd37...58f
Anonym6789 Skrevet 6. august 2022 #12 Skrevet 6. august 2022 BøJeg har ikke erfaring med KK, men valgte Voss forrige gang da jeg måtte ta keisersnitt. Fikk utrolig god hjelp, og jordmor brukte timesvis på å hjelpe meg med amming som jeg slet med. Er gravid med nr 2,og usikker på hva jeg skal velge np, pga reisevei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå