Gjest Usminka.. Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Jeg sminker meg svært sjeldent...Og jeg er ALLTID uheldig med mascaren..Vet ikke hvorfor men vippene bare klumper seg sammen..Og så er jeg ikke så keen på å bruke mye..vil ikke ha sånn " vått" resultat...vil det skal se "naturlig" ut...hehe, kravstor jeg? Neida.. OG så må den ikke kosta så jækla mye da Noen som har noe å anbefale? OG en ting til...hvor ofte bør en mascara byttes ut? Nok mas fra meg
Rosenrød Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 Mascaraen fra Makeup store er bra, og ikke av de aller dyreste. Den ser naturlig ut etter en påføring, men du kan bygge den opp hvis du vil ha litt ekstra ooomph!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. november 2005 #3 Skrevet 21. november 2005 Jeg er kjempefornøyd med Clarins sin volummascara. Gir ikke for mye volum, og skiller vippene perfekt. Har aldri opplevd hverken at den sverter av eller drysser.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Clinique sin High Impact.... velger selv for mye evntuell volum eller lengde du vil ha... veldig god konsistens og børste..
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 Diorshow er den eneste mascaraen som funker på mine vipper, jeg sliter også med klumping osv.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 Gosh og Rimmel er de billigste og beste jeg har prøvd. Gosh fås hod Vita. 60-70 kr for en maskara. Om jeg skal kjøpe en dyr en,så går jeg for Clinique eller Lancome. De sitter kjempe bra og klumper ikke. Husk også å påfør den riktig.
Gjest Fruktfat Skrevet 22. november 2005 #7 Skrevet 22. november 2005 jeg synes lancome definicils er bra, ser veldig naturlig ut, men om du guffer på så får du lange dådyr-vipper koster 155 på strawberrynet. jeg kaster min når den er tom, noen sier tre måneder, men da er det igjen masse i min mascara. bare husk å IKKE pumpe mascaraen!!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #9 Skrevet 22. november 2005 Nå må jeg jo bare spørre...hvordan påfører man mascara på den "rette" måten??Er så sinnsykt dårlig på å sminke meg altså...
Gjest Aloha Skrevet 22. november 2005 #10 Skrevet 22. november 2005 I LOOOOVE Estée Lauders Magnascopic...
LilleMy Skrevet 22. november 2005 #11 Skrevet 22. november 2005 "Alle" var så innmari fornøyd med Kanebo's 38 - og jeg kjøpte volum-varianten. IKKE FORNØYD. Den er grei å påføre og sitter fint, men å fjerne? Nei, ikke funket vann over 38 veldig godt, og annen sminkefjerner var heller ikke greia. Måtte liksom dra mascaraen av vippene med ordentlig varmt vann og klut - og var usikker på om det faktisk bare var mascara jeg fikk med..... Så den bare ligger der - rimelig ubrukt.
Gjest Usminka Skrevet 22. november 2005 #12 Skrevet 22. november 2005 Vil bare si tusen takk for alle forslagene Blir en liten shopping runde imorgen
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 22. november 2005 #13 Skrevet 22. november 2005 Hei! Jeg har forsøkt MANGE mascaraer, både dyre og billige. Den uovertuffent beste er Lancome Hypnose. Den sitter supergodt og er lett å legge. Dessuten klumper den ikke. Jeg pleier å begynne innerst ved vipperoten og dra børsten sakte utover, hvis du skjønner....? Vanligvis legger jeg to lag. Da ser det bra ut på meg! Det er bare å øve seg! Lykke til!
Melon Skrevet 22. november 2005 #14 Skrevet 22. november 2005 Mascaraen fra Makeup store er bra, og ikke av de aller dyreste. Den ser naturlig ut etter en påføring, men du kan bygge den opp hvis du vil ha litt ekstra ooomph! ← Helt enig. Jeg bruker den for følsomme øyne. Maskara skal byttes ut hver 3.måned
Arkana Skrevet 22. november 2005 #15 Skrevet 22. november 2005 YSL Faux Cils, det finnes ingen bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå