AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Det er helt umulig for meg å spare neglene mine, de knekker og fliser seg opp samme hva. Har prøvd diverse neglforsterkere, ta tran, div tilskudd osv. For et par år siden la jeg gelenegler et par ganger, og da ble mine egne negler ganske så lange og fine. Men de knakk jo av etter kort tid når jeg fjernet geleneglene. Nå vurderer jeg å legge negler igjen slik at mine egne negler får vokse ut. Men med en gang jeg fjerner de, tenker jeg å legge shellac (og gå fast og få lagt det). Da vil jeg vel kunne beholde ganske greit med lengde på mine egne negler? For shellac er jo ganske hardt og vil sånn sette beskytte neglene mine fra å knekke? Noen som har erfaring eller noen tanker om dette? Anonymkode: 3d8bb...3c5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Jeg fikk lange negler bare av shellac 😀 det var nok til at de fikk vokse ut uten å flises opp eller knekke. Anonymkode: abf38...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Jeg har gjort det på den måten og det har vært gull! Legger til ekstra forsterker under shellack for å være på den sikre siden. Anonymkode: 3544e...fa3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk lange negler bare av shellac 😀 det var nok til at de fikk vokse ut uten å flises opp eller knekke. Anonymkode: abf38...ca8 Ja, jeg vurderte det også. Men neglene mine nå er så korte, så jeg ønsker egentlig ikke å gjøre det på den måten. Vil helst ha den «ideelle» lengden asap 😅 Takk for svar! Da vet jeg i det minste at shellacen duger til å få lengde på neglene 😄 Anonymkode: 3d8bb...3c5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har gjort det på den måten og det har vært gull! Legger til ekstra forsterker under shellack for å være på den sikre siden. Anonymkode: 3544e...fa3 Det var et godt tips! Har bestilt time for å legge negler nå snart. Når jeg skal starte å legge shellac etter hvert skal jeg spørre negleteknikkeren om å legge forsterker under shellacen. Hvor ofte går du for å legge shellac? Altså hvor lenge varer det? Anonymkode: 3d8bb...3c5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vurderte det også. Men neglene mine nå er så korte, så jeg ønsker egentlig ikke å gjøre det på den måten. Vil helst ha den «ideelle» lengden asap 😅 Takk for svar! Da vet jeg i det minste at shellacen duger til å få lengde på neglene 😄 Anonymkode: 3d8bb...3c5 Sjønner 😂😂 Anonymkode: abf38...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå