Gå til innhold

Noen som vet om andre dating sider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært en del på hemmeligtreff.com og møtt noen nye sex partnere derfra, helt greit vis man kun vil ha sex og slikt. Men tenker på litt mer kjæreste opplegg en og bare surre rundt. Noen som vet om en side for mer romantisk opplegg? Gutt i 30 åra her.

Anonymkode: d2bfc...6c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du kan finne det på de fleste apper hvis du skriver det i profilteksten og oppfører deg som du vil noe seriøst. Og kun snakker med damer som ønsker det samme. Da må du sile ut de som bare er ute etter lettvindt sex. 

Anonymkode: 8bd3b...f7a

Skrevet

ja ikke sant. nei sex fikk jeg mer en nok av på hemmeligtreff så da blir det nok som du sier og sile ut

AnonymBruker
Skrevet

Sukker.no, okcupid

Anonymkode: 67041...a69

AnonymBruker
Skrevet

Match

Anonymkode: 3b3e7...0a9

AnonymBruker
Skrevet
sykkelisten skrev (10 timer siden):

ja ikke sant. nei sex fikk jeg mer en nok av på hemmeligtreff så da blir det nok som du sier og sile ut

glemte anonym knappen men ha ha ha ..den har jeg gjort mange ganger selv. Men ja er bare å være åpen og ærlig om ting. Ikke fokuser alt på sex så går det nok bra det. Damer vil nok sette pris på en som ikke spenser samtalen inn på sex etter to linjer..det er det som er det vanlige i dating verden nå tildags så når en møter noen som ikke fokuserer på sånt så ja da blir i hvertfall jeg mer interessert. Og føler meg tryggere og på at de ikke ser etter bare sex. 

hilsen kvinne

AnonymBruker
Skrevet

På hemmeligtreff finnes det ikke folk, så der har du nok ikke hatt noen sextreff fra. 

Anonymkode: 6b1e1...1b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Match, tinder, sukker, møteplassen, elitesingles, happen … sikkert flere som også finnes som jeg ikke kommer på.

Du finner både de som ser etter et ligg og de som set etter mer på disse stedene.

Anonymkode: 1d447...3d5

AnonymBruker
Skrevet

jeg møtte noen fra hemmeligtreff.com jo men for sex... prøvd match funket dårlig happen har jeg ikke prøvd kan jo teste det. takk. er ute etter noe langvarig så kanskje bedre der da

Anonymkode: d2bfc...6c6

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, Abendstern said:

Match

Match er jo kun for skikkelig desperate folk og du finner jo neppe noen som ser bra ut der. Om du ikke ser bra ut selv heller og har en slags vrangillusjon om at livet ditt kun blir bra om du låser deg fast til en dame så by all means. Da finner du noen på Match.

Kom deg av PC’en og treff damer ute i det fri. 

Anonymkode: 40e3e...52e

AnonymBruker
Skrevet

Dette ligner på skamløs reklame for en nettside ingen har hørt om. Og spørsmålsstillingen er merkelig, for de fleste vet hvilke datingsider som er mest brukt. 

Anonymkode: eda37...359

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet alle jeg har blitt kjent med og fortsatt har kontakt med via Badoo. Nå har ingen blitt kjæreste men venner og kaffe buddier... så syns den er absolutt best for meg. 

Gjest Abendstern
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Match er jo kun for skikkelig desperate folk og du finner jo neppe noen som ser bra ut der. Om du ikke ser bra ut selv heller og har en slags vrangillusjon om at livet ditt kun blir bra om du låser deg fast til en dame så by all means. Da finner du noen på Match.

Kom deg av PC’en og treff damer ute i det fri. 

Anonymkode: 40e3e...52e

Traff en veldig flott dame på match og vi flyttet sammen. Ble for forskjellige, men er fremdeles venner 😉 Personlig synes jeg det er mange flotte damer på Match og andre apper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...