AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Ute på gaten ser jeg nesten hver dag flere par hvor mannen ser ut som en 5er mens dama ser ut som en 9er. Likevel er det mange menn her på KG som klager på at ingen damer vil ha dem fordi de er "stygge". Anonymkode: e2ae5...a95 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ute på gaten ser jeg nesten hver dag flere par hvor mannen ser ut som en 5er mens dama ser ut som en 9er. Likevel er det mange menn her på KG som klager på at ingen damer vil ha dem fordi de er "stygge". Anonymkode: e2ae5...a95 Hvordan ser disse damene ut uten sminke? Anonymkode: 33457...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan ser disse damene ut uten sminke? Anonymkode: 33457...2cc Mange av disse var naturlig pene damer, veldig få sminkedukker. Anonymkode: e2ae5...a95 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ute på gaten ser jeg nesten hver dag flere par hvor mannen ser ut som en 5er mens dama ser ut som en 9er. Likevel er det mange menn her på KG som klager på at ingen damer vil ha dem fordi de er "stygge". Anonymkode: e2ae5...a95 Det sitter vel for langt inne for disse mennene å innse at de har dårlig personlighet, og at det er derfor de forblir single. En mann med god personlighet kan få hvilken dame som helst. Anonymkode: d3a03...b23 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Jeg stusser på mennesker som ser på sånt. Anonymkode: 6ac8e...fac
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg stusser på mennesker som ser på sånt. Anonymkode: 6ac8e...fac Jeg også, ikke minst når de tror utseende går etter en linjær objektiv skala fra 0-10. På hvilke andre områder i verden opereres det med "skjønnhetspoeng". På katteutstillinger, kanskje? Ugh! Anonymkode: 61f90...c89 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 Har du penger eller er bad boy, så sprer de beina umiddelbart. Det er verre for oss snille menn. Vi må leve et liv uten sex fordi kvinnene har bestemt å holde seg unna oss Anonymkode: dfab1...930 2
visp Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du penger eller er bad boy, så sprer de beina umiddelbart. Det er verre for oss snille menn. Vi må leve et liv uten sex fordi kvinnene har bestemt å holde seg unna oss Anonymkode: dfab1...930 Ja, det er klubber for kvinner rundt om hvor reglene settes. Alle må holde seg unna snille menn og skrive under på det. Dessuten endel tøy og bøy for fortest mulig spredning av beina! Ohoy, hvor det går 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Har du penger eller er bad boy, så sprer de beina umiddelbart. Det er verre for oss snille menn. Vi må leve et liv uten sex fordi kvinnene har bestemt å holde seg unna oss Anonymkode: dfab1...930 Sats på seriøse forhold og ikke vent til du blir gammel og grå på å finne damer som sprer beina umiddelbart, så går det nok bedre. Anonymkode: 61f90...c89 3
AnonymBruker 42 Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ute på gaten ser jeg nesten hver dag flere par hvor mannen ser ut som en 5er mens dama ser ut som en 9er. Likevel er det mange menn her på KG som klager på at ingen damer vil ha dem fordi de er "stygge". Anonymkode: e2ae5...a95 Alle klager over alt på KG, og spesielt når det ikke er deres egen "skyld"... Det du kaller "stygge" kan være "kjekke" for andre. OG de aller fleste velger faktisk partner basert på langt flere egenskaper enn kun utseende. De som sitter med "sluse-Jens/Jenny" og legger all skyld for "egen elendighet" over på andre er ikke nødvendigvis "mindre pene", men de har høyst sannsynlig andre særdeles uheldige kvaliteter - kanskje også i KOMBO... Det samme gjelder damer. 3 1
Kipling Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 (endret) Fordi tinder etc har fucka folk i hodet. Dersom en mann ikke forstår kvinner eller kan håndtere dem, så blir det hele et stort mysterium og han vet ikke noe annet enn at hva enn det er kvinner vil ha så har han det ikke. Utseendefokusert som vi menn er, så ender de ofte med å klandre det mest synlige nemmelig utseende deres. Realiteten er at kvinner har mange flere tiltrekkningstriggere enn menn, og bryr seg mindre om utseende, så omtrendt ingen mann er for stygg til å få en bra dame. Selvsagt hjelper det å være kjekk, men sjarm, selvtillit, intelligens og sosial dominans er mye viktigere. De som sutrer over utseende sitt er sikkert mer hindret av sin dårlige selvtillit om utseende sitt enn de faktisk er av utseende i seg selv. Endret 5. august 2022 av Kipling 5 1
Gregarious Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 (endret) Kipling skrev (15 minutter siden): Fordi tinder etc har fucka folk i hodet. Dersom en mann ikke forstår kvinner eller kan håndtere dem, så blir det hele et stort mysterium og han vet ikke noe annet enn at hva enn det er kvinner vil ha så har han det ikke. Utseendefokusert som vi menn er, så ender de ofte med å klandre det nest synlige nemmelig utseende deres. Realiteten er at kvinner har mange flere tiltrekkningstriggere enn menn, og bryr seg mindre om utseende, så omtrendt ingen mann er for stygg til å få en bra dame. Selvsagt hjelper det å være kjekk, men sjarm, selvtillit, intelligens og sosial dominans er mye viktigere. De som sutrer over utseende sitt er sikkert mer hindret av sin dårlige selvtillit om utseende sitt enn de faktisk er av utseende i seg selv. Dette stemmer ikke, om en ser på forskning så viser det at utsende betyr svært mye. Faktisk så mye at om en er i den nedre enden av spektrumet så betyr personlighet nesten ingen ting. Endret 5. august 2022 av Gregarious 1 1
Sphere Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 Du er kanskje av dem som snakker om sine fantastisk vakre venninner som du forsøker å spleise meg med, og når jeg endelig gir etter viser det seg at det var snakk om tidenes overdrivelse? Samme damer som liker å snakke dritt om menns utseende, samtidig som de selv må bruke malekost i ansiktet bare for å hente posten? 1
Kipling Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 1 minutt siden, Gregarious said: Dette stemmer ikke, om en ser på forskning så viser det at utsende betyr svært mye. Faktisk så mye at om en er i den nedre enden av spektrumet så betyr personlighet nesten ingen ting. Høres ut som tvilsom forskning, og problemet med forskning på dette er at for å kunne forske på noe så må du kunne replikere det i forskningseksperimentet, tror du virkelig at forskerne klarer å replikere følelsen av å bli sjekket opp av en selvsikker og sjarmerende djevel med under snittet utseende? Du må også klare å isolere faktorene, så du må finne menn med utseende og null selvsikkerhet/sjarm og også selvsikker og sjarmerende stygginger for å kunne teste. Jeg gjetter at denne forskningen enten er at de har spurt kvinner hva de foretrekker (😁🤣), eller at de har gjort en korrelasjonsanalyse med utseende og personlighet som uavhengige variabler, og så får du aldri bedre resultat enn personlighetstester klarer å måle sjarm og game (med andre ord du får bare dritt). Utseende er uendelig mye lettere å måle, så derfor blir korrelasjonen mye klarere fordi du har mindre støy i tallene. 2
Kipling Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Har du penger eller er bad boy, så sprer de beina umiddelbart. Det er verre for oss snille menn. Vi må leve et liv uten sex fordi kvinnene har bestemt å holde seg unna oss Anonymkode: dfab1...930 De holder seg ikke unna deg fordi du er for snill, de holder seg unna deg fordi du er for feig og for svak. Bruk hodet litt og lær deg game, finn ut hvordan kvinner tenker og gjør det som må til for å få deg litt fitte. Dersom du ikke klarer eller tør å gjøre dette, ja da vil jeg si at kvinnene har rett i å holde seg unna deg for ingen kvinne er interessert i en ubrukelig mann som bare griner over hvor urettferdig alt er og hvordan det er andres skyld. Den holdningen har like dårlige odds for å skaffe deg noe fitte som den har for å vinne deg respekt fra andre menn. 1
Gregarious Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 Kipling skrev (1 minutt siden): Høres ut som tvilsom forskning, og problemet med forskning på dette er at for å kunne forske på noe så må du kunne replikere det i forskningseksperimentet, tror du virkelig at forskerne klarer å replikere følelsen av å bli sjekket opp av en selvsikker og sjarmerende djevel med under snittet utseende? Du må også klare å isolere faktorene, så du må finne menn med utseende og null selvsikkerhet/sjarm og også selvsikker og sjarmerende stygginger for å kunne teste. Jeg gjetter at denne forskningen enten er at de har spurt kvinner hva de foretrekker (😁🤣), eller at de har gjort en korrelasjonsanalyse med utseende og personlighet som uavhengige variabler, og så får du aldri bedre resultat enn personlighetstester klarer å måle sjarm og game (med andre ord du får bare dritt). Utseende er uendelig mye lettere å måle, så derfor blir korrelasjonen mye klarere fordi du har mindre støy i tallene. Selv om du ikke evner å se at en kan utføre slik forskning å få valide resultater så er det heldigvis andre som klarer det. Om du du mener jeg tar feil så kom med noe bedre enn gjetning av forskningsmetoden på noe du ikke engang har lest. 1
Kipling Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 6 minutter siden, Gregarious said: Selv om du ikke evner å se at en kan utføre slik forskning å få valide resultater så er det heldigvis andre som klarer det. Om du du mener jeg tar feil så kom med noe bedre enn gjetning av forskningsmetoden på noe du ikke engang har lest. Det å klare det og det å påstå at man klarer det er to forskjellige ting. Du må gjerne forklare meg hvordan man løser problemet med at det er ekstremt vanskelig å teste sjarm og ferdighet med kvinner, og hvordan de klarer å isolere faktorene. For all del, link artikkelen du snakker om så tar jeg en titt, så kan vi se om det er noe hold i det eller om det er bullshit. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Ute på gaten ser jeg nesten hver dag flere par hvor mannen ser ut som en 5er mens dama ser ut som en 9er. Likevel er det mange menn her på KG som klager på at ingen damer vil ha dem fordi de er "stygge". Anonymkode: e2ae5...a95 Du overvurderer utseende på kvinnene og undervurderer utseende på mennene. Og dette er antageligvis også par som er eldre. Jeg ser sjelden eller aldri dette, og når det skjer så er det par på 40+ som har vært sammen i 15-20 år. Anonymkode: 37a77...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #19 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du penger eller er bad boy, så sprer de beina umiddelbart. Det er verre for oss snille menn. Vi må leve et liv uten sex fordi kvinnene har bestemt å holde seg unna oss Anonymkode: dfab1...930 Dette er bare den vanlige incel-klagingen, ute i den virkelige verden vet man at det ikke stemmer. Og som sagt, av flere, mange ganger, når en mann må presisere at han er en snill mann/gutt, så er det noe som skurrer. Du/dere må slutte å rakke ned på alle kvinner på den måten, bare fordi du/dere har en personlighet som gjør det vanskelig for deg/dere. Gregarious skrev (30 minutter siden): Dette stemmer ikke, om en ser på forskning så viser det at utsende betyr svært mye. Faktisk så mye at om en er i den nedre enden av spektrumet så betyr personlighet nesten ingen ting. Gregarious skrev (9 minutter siden): Selv om du ikke evner å se at en kan utføre slik forskning å få valide resultater så er det heldigvis andre som klarer det. Om du du mener jeg tar feil så kom med noe bedre enn gjetning av forskningsmetoden på noe du ikke engang har lest. Har du linker/kilder til dette? Anonymkode: 9129a...ae4 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. august 2022 #20 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ute på gaten ser jeg nesten hver dag flere par hvor mannen ser ut som en 5er mens dama ser ut som en 9er. Likevel er det mange menn her på KG som klager på at ingen damer vil ha dem fordi de er "stygge". Anonymkode: e2ae5...a95 KG er ikke representativt for hvordan ting er i det virkelige liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå