AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Vi er på ferie (type byferie i Europa) med et vennepar av kjæresten. De er i midten av 40 årene og jeg slutten av 30 årene. Det er snakk om 9 dager og jeg har møtt de kanskje 3 ganger før. De har med tenåringsbarna sine. Det er ikke noe galt og de er hyggelige, men er det vanlig at man gjør absolutt alt sammen? Kjenner at jeg blir litt sliten av å være med de så mye, jeg er egentlig litt introvert. Men vil liksom ikke være frekk heller. Kjæresten er veldig god venn med de. vi slapper en del av hver for oss på rommet, men alle aktiviteter gjør vi sammen. Anonymkode: 84f3b...9b3 1
Hensatt Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Av erfaring med både familieferier og venneparferier. Ikke gjør alt sammen. Ta dere minst en dag eller to ut og gjør noe annet. 9 dager oppå hverandre kan i verste fall ødelegge den gode relasjonen, og det er ikke frekt å gjøre noe for seg selv. 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Aldri hørt før, at man drar som vennepar og det ene paret har med store barn? Høres veldig spesielt ut. Og at dere må gjøre alt sammen, nei - det må dere ikke. Viste du fra før at alle disse menneskene skulle bli med? Ta en prat med kjæresten din, si at i morgen vil jeg at bare vi to finner på noe sammen - veldig hyggelig å være på ferie alle oss, men nå er jeg litt sliten og vil gjerne bruke dagen med bare deg. Dette burde han etterkomme og burde ikke være et problem, litt rart at ikke han har spurt om dere skal ha litt kvalitetstid sammen. Dere er tross alt på ferie - 9 dager med 4 andre inkl ungdommer, blir litt mye. Du kjenner dem ikke engang, det burde jo kjæresten din egentlig forstå, men kanskje han ikke har så gode sosiale antenner 🙈 Anonymkode: 91ff6...a8f 2
sicario Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vi er på ferie (type byferie i Europa) med et vennepar av kjæresten. er det vanlig at man gjør absolutt alt sammen? . vi slapper en del av hver for oss på rommet, men alle aktiviteter gjør vi sammen. Anonymkode: 84f3b...9b3 Nei. Det er ikke vanlig å gjøre absolutt alt sammen. Vi reiser bevisst på ferie med folk vi vet tenker likt som oss. Jeg hadde fått panikk om vi var «tvunget» til å gjøre absolutt alt med de man reiser med. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå