Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg litt... vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det, men føler kanskje at etter at vi fikk barn så har jeg blitt litt for mye mamma og litt for lite kvinne for han. At han ser på meg som mor til barnet hans og mindre som kjæreste. Føler meg mer moderlig enn kvinnelig for tiden. Vi har sex men det er liksom ikke noe fyrverkeri akkurat. Jeg har aldri vært noen sexgudinne riktignok men kroppen er ikke helt tilbake dit den var og jeg føler meg bare... usexy.

Noen som har kjent på det samme? Hvordan kom du ut av det? Eller hvordan fant du tilbake til det kvinnelige? Fikk du endret synet hans på deg?

Haha, vet ikke om overskriften gav mening men håper rabbelet her gav litt.

Anonymkode: 1209c...91d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fant tilbake til det kvinnelige da jeg skilte meg🤷‍♀️

Anonymkode: 5de18...290

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler meg litt... vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det, men føler kanskje at etter at vi fikk barn så har jeg blitt litt for mye mamma og litt for lite kvinne for han. At han ser på meg som mor til barnet hans og mindre som kjæreste. Føler meg mer moderlig enn kvinnelig for tiden. Vi har sex men det er liksom ikke noe fyrverkeri akkurat. Jeg har aldri vært noen sexgudinne riktignok men kroppen er ikke helt tilbake dit den var og jeg føler meg bare... usexy.

Noen som har kjent på det samme? Hvordan kom du ut av det? Eller hvordan fant du tilbake til det kvinnelige? Fikk du endret synet hans på deg?

Hvorfor tror du at han ikke ser på deg som kvinnelig? Dette er dine følelser og tanker, din usikkerhet og din selvfølelse. Ikke legg det over på han. Dette er noe du selv må jobbe med for å få tilbake følelsen av, om det er mer egentid, trening, hobby m.m - det må du finne ut av. 

Anonymkode: aac1e...a34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant meg tilbake som kvinnelig litt etter litt da barna ble eldre. Nå pynter jeg meg mer, trener mer, sexlivet har fått en opptur og vi er blitt mye mer leken i forholdet vårt.

Men jeg er jo fortsatt mamma for barna, men igjen blitt mer en kjæreste, elskerinne og flørte mer med mannen som igjen har begynt å kalle meg for «kjæresten min»…

Anonymkode: 6de5a...d99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trening og onani hjalp for meg.. Onani, følelsen av å ha lyst og være sexy henger mye sammen med overskudd. Så jeg ville prøvd å få mer overskudd i hverdagen. Det krever litt disiplin da om du er typen som bare mååå ha det ryddig og på stell, for det er gjerne noe som må nedprioriteres for att noe annet kan prioriteres mer når det kommer til overskudd.

Anonymkode: 9334c...bf0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Trening og onani hjalp for meg.. Onani, følelsen av å ha lyst og være sexy henger mye sammen med overskudd. Så jeg ville prøvd å få mer overskudd i hverdagen. Det krever litt disiplin da om du er typen som bare mååå ha det ryddig og på stell, for det er gjerne noe som må nedprioriteres for att noe annet kan prioriteres mer når det kommer til overskudd.

Samme her. Først fikk jeg trening inn i hverdagen, så kuttet jeg ned på bakevarer osv og da begynte jeg å føle meg bedre og ha mer energi etter 4-5 dager. Og da kom onani inn i bildet og jeg følte meg mer sexy allerede... Begynte å sende bilder osv mens han var på jobb. 

Anonymkode: a3603...27f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det skjedde naturlig av seg selv for min del, nàr jeg ble enslig. Da sparte jeg langt hår, og ble mye mer feminin enn jeg hadde vært med eksen. Jeg lærer meg mer om sminke, sex, kjøper sexy undertøy. Trener også vekter nå. :) er mor til en.

Anonymkode: 28aac...c10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvorfor tror du at han ikke ser på deg som kvinnelig? Dette er dine følelser og tanker, din usikkerhet og din selvfølelse. Ikke legg det over på han. Dette er noe du selv må jobbe med for å få tilbake følelsen av, om det er mer egentid, trening, hobby m.m - det må du finne ut av. 

Anonymkode: aac1e...a34

Ja, du har nok rett, det sitter nok mye/mest i eget hode... Må jobbe med det.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg fant meg tilbake som kvinnelig litt etter litt da barna ble eldre. Nå pynter jeg meg mer, trener mer, sexlivet har fått en opptur og vi er blitt mye mer leken i forholdet vårt.

Men jeg er jo fortsatt mamma for barna, men igjen blitt mer en kjæreste, elskerinne og flørte mer med mannen som igjen har begynt å kalle meg for «kjæresten min»…

Anonymkode: 6de5a...d99

Så fint å lese :) Føler jeg har helt glemt hvordan man flørter😅 Hva gjør du?

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det stemmer nok godt, føler ofte at jeg ikke har tid til noe av ting jeg har lyst til. Må prøve å rydde litt i prioriteringene kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...