Gå til innhold

Hvilken av disse boligene hadde du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å fyttigrisen, prisene i Oslo er helt ville 😱🤢 Hadde kjøpt den nederste, uten tvil! 

Anonymkode: 2798b...c47

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nederste 🤩

Anonymkode: 3f817...3a3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vanskelig valg. Eneboligen var fryktelig upersonlig med nitrist fargevalg inne og alt for strigla utvendig.

Rekkehuset hadde veldig koselig og personlig fargevalg, men rekkehusene stod veldig tett, så uteområdet var lite.

Hvor skal du jobbe? Reisevei har også betydning. Drammen er en fin by å bo i, men jeg ville funnet enn annen bolig enn den der.

Endret av Hulderen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nederste er mest innbydende, i tillegg til at jeg ikke hadde gått på noe oppussingsobjekt. Bare aldri, men spesielt ikke til den prisen der. Nå vil jeg ikke ha enebolig heller, men av de to måtte det blitt den likevel.

Anonymkode: 191b6...45c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneboligen

Anonymkode: a9146...79e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt enebolig

Anonymkode: dc226...0c0

• Liker 2
Gjest Anonyme-meg
Skrevet (endret)

Leiligheten er jo et oppussings prosjekte å til den prisen 😳 i tillegg så er det veldig tett på naboen, men det er jo smak og behag.

Hadde absolutt gått for huset. 

Endret av Anonyme-meg
Skrevet

Vil hverken bo på Konnerud eller på Holmenkollen, så ingen?

Men om jeg MÅTTE velge….tja.

To helt forskjellige nabolag da. Likte ikke huset på Konnerud.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huset! 

Anonymkode: 7970e...cef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Reiseveien, om det er tema, fra Drammen og inn er tidkrevende og kjip. 

- med rekkehuset så betaler man for beliggenheten og adresse Holmenkollen. Ikke verd det men noen vil bo et slikt sted, være fin og fjong og ha litt status. 

- ville valgt noe et annet sted i Oslo. Til bedre pris. 

- gulfargen og gardinene var grusomme og gjorde ikke saken bedre.  

Anonymkode: 9b4ef...100

Skrevet

Beliggenhet betyr nesten alt, velg der du helst vil bo.

Visste selvsagt at KG-mafiaen ville gå for nederste 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (37 minutter siden):

Vanskelig valg. Eneboligen var fryktelig upersonlig med nitrist fargevalg inne og alt for strigla utvendig.

Rekkehuset hadde veldig koselig og personlig fargevalg, men rekkehusene stod veldig tett, så uteområdet var lite.

Hvor skal du jobbe? Reiseveg har også betydning. Drammen er en fin by å bo i, men jeg ville funnet enn annen bolig enn den der.

Du skjønner vel at det er enklere å skifte farge her og der enn å bygge om hele huset? Så spørsmålet om fargevalg er ... håpløst tullete. 

Anonymkode: 9bc2b...59b

• Liker 3
Skrevet

Den nederste, ene og alene fordi jeg ikke er såååå glad i folk tett på. Uansett sinnsyke priser... 😱 Men jeg ønsker ikke å bo i byen, hverken i Drammen eller Oslo, så hadde nok gått for en mindre enebolig med fin tomt i landlige omgivelser. Til en tredjedel av prisen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Alauda skrev (24 minutter siden):

Beliggenhet betyr nesten alt, velg der du helst vil bo.

Visste selvsagt at KG-mafiaen ville gå for nederste 😅

KG-mafiaen?? Hva mener du?

Anonymkode: 2999c...0ef

• Liker 2
Skrevet

Det blir jo en ganske idiotisk problemstilling når husene ikke er i samme marked. Huset på Konnerud er utvilsomt finest etter min smak. Hadde det ligget enda lenger fra Oslo kunne man fått det mye billigere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den nederste var overhodet ikke min stil, hverken utvendig eller innvendig, så nei takk. Den øverste kunne pusses opp til min stil. Har ikke lyst til å bo i Holmenkollen, men i og med at jeg jobber i Oslo ville jeg valgt det over Konnerud om jeg måtte. Hadde valget derimot stått mellom et etter mine begreper fint hus på Konnerud eller rekkehusleilighet i Holmenkollen hadde kanskje Konnerud vunnet.

Anonymkode: 9c3ed...125

• Liker 3
Skrevet

Ville aldri i livet bodd i rekkehus, uansett pris og beliggenhet, men det er min personlige mening😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...