AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 Normalt er det ikke mange kvinner jeg snur meg etter på gata eller i butikken. Men plutselig dukker det opp noen som skiller seg veldig ut i form av kropp, utseende eller begge deler. Er denne fremtoningen noe de har gått bevisst inn for å oppnå, eller er det bare "good luck"? Og hvordan føles det egentlig å være en pen dame (sammenlignet med en normal dame)? Her sikter jeg ikke til typiske bimboer, men helt alminnelige folk omkring 30-40 år. Eller 50, for den saks skyld. Anonymkode: 1e6fb...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Del Skrevet 5. august 2022 Kombinasjon av gode gener, bra kosthold/trening, god utstråling og bra klesstil tenker jeg. Det var faktisk ikke særlig ok. I 30 årene hadde jeg fått nok klåing og negative opplevelser, og ble mer innadvendt og unnvikende. Anonymkode: 349ed...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kombinasjon av gode gener, bra kosthold/trening, god utstråling og bra klesstil tenker jeg. Det var faktisk ikke særlig ok. I 30 årene hadde jeg fått nok klåing og negative opplevelser, og ble mer innadvendt og unnvikende. Anonymkode: 349ed...095 Ja, blir kjedelig hvis dette fortrinnet utvikler seg til at raringer kikker inn gjennom stuevinduet. Jeg har også lagt merke til at "disse damene" virker litt sky og unnvikende. Anonymkode: 1e6fb...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Del Skrevet 5. august 2022 Lurer jeg også på. Lurer på hvordan livet mitt hadde vært om jeg var født heldig med utseendet. Anonymkode: 2edeb...a19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Del Skrevet 5. august 2022 Hvem som er pene og skiller seg ut kommer an på øyet som ser. Den 40-åringen jeg synes er kjempesexy er ikke sikkert du hadde giddet å levne et blikk. Folk tiltrekkes av forskjellige trekk. Anonymkode: 9cdb4...a61 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem som er pene og skiller seg ut kommer an på øyet som ser. Den 40-åringen jeg synes er kjempesexy er ikke sikkert du hadde giddet å levne et blikk. Folk tiltrekkes av forskjellige trekk. Anonymkode: 9cdb4...a61 Håper du ikke mener at alt dette er subjektivt. I så fall kan man like gjerne si at Anniken Huitfeldt er like pen som Mona Grudt. Anonymkode: 1e6fb...a70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, blir kjedelig hvis dette fortrinnet utvikler seg til at raringer kikker inn gjennom stuevinduet. Jeg har også lagt merke til at "disse damene" virker litt sky og unnvikende. Anonymkode: 1e6fb...a70 For mye oppmerksomhet er heller ikke hyggelig. Spesielt ikke for mye og for direkte seksuell oppmerksomhet. Det er virkelig ikke noe ok å bli påpresset andre sine seksuelle tanker/lyster/behov i utide, og det er dessverre for mange menn som ikke har filter for slikt. Det sagt, også veldig mange bra menn som griper inn ovenfor slikt, men helt ærlig var det belastende altfor ofte. Jeg måtte lære meg av med å være vennlig, imøtekommende og den utadvente personen jeg egentlig er. Passe på å kun være det når jeg var omgitt av kjente. Anonymkode: 349ed...095 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lurer jeg også på. Lurer på hvordan livet mitt hadde vært om jeg var født heldig med utseendet. Anonymkode: 2edeb...a19 Om det kan være til noen trøst, kom jeg ikke så veldig godt ut av det selv. Anonymkode: 1e6fb...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #9 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Håper du ikke mener at alt dette er subjektivt. I så fall kan man like gjerne si at Anniken Huitfeldt er like pen som Mona Grudt. Anonymkode: 1e6fb...a70 Synes ingen av de skiller seg spesielt ut. Helt middels i mine øyne. Anonymkode: 9cdb4...a61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes ingen av de skiller seg spesielt ut. Helt middels i mine øyne. Anonymkode: 9cdb4...a61 Mulig du er kvinne da. Kunne vært interessant å spørre 100 personer hva de synes, og se om de to scorer likt. Anonymkode: 1e6fb...a70 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 6. august 2022 #11 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 20.09): Synes ingen av de skiller seg spesielt ut. Helt middels i mine øyne. Anonymkode: 9cdb4...a61 Mona Grunt er ingen middels kvinne. Hun er en særdeles vakker kvinne. Vant hun ikke miss world i sin tid? Da lurer jeg på hvordan vi vanlige dødelige blir klassifisert av deg dersom Mona G er middels.? Avskyelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine96 Skrevet 24. januar #12 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 19.29): Og hvordan føles det egentlig å være en pen dame (sammenlignet med en normal dame)? Anonymkode: 1e6fb...a70 Ikke alle kan svare på det, men det føles helt perfekt, basert på mine egne erfaringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå