Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Syntes dere at det er greit at gutta bruker litt sminke?

Kjenner dere noen?

Har hørt at jean paul har kommet med en ny serie bare for MEN/GUTTER!

Mvh

Karen :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner noen gutter som gjerne bruker makeup til fest, og en som bruker det daglig.

De som bruker makeup til fest bruker foundation, solpudder, litt eyeliner og mascara. Selv synes jeg dette var helt teit for kun noen måneder siden, men dette synet har forandret seg - jeg tror makeup til menn kommer til å bli mer og mer vanlig.

Jeg har faktisk et par kamerater som kommer til meg når de skal ut for å få makeup.

Jeg har også sminket kjæresten min noen ganger, da med foundation og eyeliner, pluss litt skygge i brynene evt. skjegget. Det ser veldig bra ut, det synes han selv også, men nekter å gå ut med det...

Jeg mener altså at makeup for menn er OK, men det MÅ gjøres riktig for å se bra ut!

Produktene fra JP har jeg ikke prøvd, men jeg liker konseptet!

Skrevet

Det eneste jeg kan syns er pent er sort øyenskygge på gutter (sotete øyne) hvis de har stilen til det. Ellers så liker jeg det ikke i det hele tatt.

Skrevet

Liker du det ikke? eller ser du det ikke? Ofte ser en ikke sminken; foundation, lett markering av bryn og solpudder + punktmerking av vippekanten gir stor effekt uten at det er synlig for et utrenet øye.

Flere enn du tror bruker sminke!

Skrevet

Er ganske så flink til å se at folk (menn) har sminke på, sminke er ikke så vanskelig å oppdage hvis man kommer nærme nok og det gjelder nok begge kjønn.. Menmen, de må bare ha sminke på om de vil det.

Skrevet

det e etlanna som knyte seg med meg når det gjelde gutta og sminke altso..

Skrevet
det e etlanna som knyte seg med meg når det gjelde gutta og sminke altso..

=et eller annet

:sjenert:

Skrevet

De må jo gjerne sminke seg hvis de vil det, men jeg hadde nok ikke jublet dersom kjæresten min begynte med maskara liksom. Sorry.

Kjæresten til kusinen min bruker neglelakk... Han om det...

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Nei huff, jeg liker ikke gutter med sminke. Men hver sin smak selvfølgelig. Kall meg gammeldags, men sminke er for damer.

Endret av Lanalia
Skrevet

Nei, jeg kan ikke akkurat si at jeg synes gutter med sminke er så flott..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg liker i allefall ikke når de ser "glatte" ut, litt unaturlig. Ellers kan det hende jeg har sett noen, men ikke merket det, da.

Skrevet

Sminke på menn? Nei takk! Det får være grenser på forfengelighet. Drag-artister er unntaket.

Skrevet
Sminke på menn? Nei takk! Det får være grenser på forfengelighet. Drag-artister er unntaket.

Haha..så jenter kan være forfengelige, men ikke gutta?

Dobbeltmoral kaller jeg dette.

(jeg synes forresten sminke på gutter kan være utrolig tøft)

Skrevet

Det er veldig uvant, men jeg synes det kan være ok med litt concealer under øynene og på eventuelle kviser, og solpudder. Altså slikt som ikke synes så godt. Noen kan kle mer tydelig sminke også, f.eks. sotete øyne, men da må det være en gjennomført stil, og til rett anledning... Til hverdags blir det for drøyt for min del.

Skrevet

Jeg syns det er helt supert!

Hvor mange bilder fra for eksempel bryllupsdagen ser man ikke en vakker plettfri brud stå ved siden av en rødmusset mann med glinsende nese og tegn til kviser? For ikke å snakke om mørke ringer under øynene?

Ja til pudder, concealer og mascara, nei til grønn øyenskygge og rød leppestift... ;)

Skrevet

Jeg syns det er helt supert!

Hvor mange bilder fra for eksempel bryllupsdagen ser man ikke en vakker plettfri brud stå ved siden av en rødmusset mann med glinsende nese og tegn til kviser? For ikke å snakke om mørke ringer under øynene?

Ja til pudder, concealer og mascara, nei til grønn øyenskygge og rød leppestift... ;)

Skrevet

Oi, to ganger bare for å være helt sikker... hehe, sorry...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...