Liebe Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 I dag hvis jeg ikke har penger? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Del Skrevet 5. august 2022 Liebe skrev (5 minutter siden): I dag hvis jeg ikke har penger? 🤣 Pante flasker, selge noe, trumf på spar Anonymkode: 30979...2b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 5. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Pante flasker, selge noe, trumf på spar Anonymkode: 30979...2b9 Tom for flasker og har ikke noe å selge kjapt 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Del Skrevet 5. august 2022 gjenbruk av gamle bokser🙈 Har berga meg i nøden🙈 Anonymkode: 07d97...071 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Del Skrevet 5. august 2022 Da jeg var student pleide jeg å snuse brukte snus på nytt når jeg var blakk. 🙈 Det var temmelig pyton, da. Det beste tipset er vel å benytte sjansen til å slutte helt, i og med at du tydeligvis ikke egentlig har økonomi til å snuse (og det i tillegg er helseskadelig) Men dersom det ikke er et alternativ så kan du jo: -Sjekke offentlige søppeldunker etter flasker å pante. -Spørre en venn om et lån. -Bruke kredittkort. -Selge noe du eier på Finn til en lav pris, slik at du får solgt det raskt. Anonymkode: af6f5...dfb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Del Skrevet 5. august 2022 Ta deg en luftetur, og sjekk om du finner tomflasker. Anonymkode: e282e...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 5. august 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 5. august 2022 Fikk flasker for 150 kr av mamma, så fikk råd til to snusbokser 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #8 Del Skrevet 6. august 2022 Bestille på snuslageret før kl 12 på hjemlevering og betale med klarna, betale med trumf poeng, samle flasker i park / strand/ skog.. låne eller få flasker av mamma 😊 Anonymkode: aa571...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå