AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Jeg har tenkt til å denne kjolen på i bryllup. Kan noen hjelpe med valg av tilbehør? Sko? Smykker? Hår? (Damen i butikken sa at de selger mange til brylluper, så jeg håper ikke den er for enkel 🤨 Med det rette tilbehøret kan den vel bli fin nok?) Anonymkode: a0e60...c20 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Vil være helt avhengig av stilen din til vanlig, og dels stilen i miljøet du omgås. Hvis du vil være klassisk/nøytral til sommerbryllup nude sko med smykker etter ønske, og hår halvveis oppsatt. Er du mer sprelsk kan du ha fargesterke sko eller fargesterkt tilbehør. Anonymkode: fed69...1ad 1
harma Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 For en fin kjole!! Hvor er den kjøpt? 🙈 (Sorry, ingen tips til tilbehør, er ikke god på slikt… 😅)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 46 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig fin! Anonymkode: 8ebbf...5d9 Takk 😊 41 minutter siden, AnonymBruker said: Vil være helt avhengig av stilen din til vanlig, og dels stilen i miljøet du omgås. Hvis du vil være klassisk/nøytral til sommerbryllup nude sko med smykker etter ønske, og hår halvveis oppsatt. Er du mer sprelsk kan du ha fargesterke sko eller fargesterkt tilbehør. Anonymkode: fed69...1ad Jeg kjenner ikke de andre i bryllupet, så det må nesten bli min egen stil. Ikke så sprelsk. Heller minimalistisk. Hmmm. Kanskje nude sko er en god ide. Og så gjøre noe ut av håret. 40 minutter siden, harma said: For en fin kjole!! Hvor er den kjøpt? 🙈 (Sorry, ingen tips til tilbehør, er ikke god på slikt… 😅) Jeg har kjøpt den i en butikk i Danmark. Men har sjekket og den er herfra: https://www.prettyretro.co.uk/dresses Anonymkode: a0e60...c20
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Personlig hadde jeg tatt på meg svarte pumps og farget neglene i en dempet rosatone. Droppet halssmykke, men tatt på meg et armbånd som glitrer litt. Håret hadde jeg satt opp i en løs, lav knute. Anonymkode: a1156...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Personlig hadde jeg tatt på meg svarte pumps og farget neglene i en dempet rosatone. Droppet halssmykke, men tatt på meg et armbånd som glitrer litt. Håret hadde jeg satt opp i en løs, lav knute. Anonymkode: a1156...b2e Takk for det. Jeg tror også det blir mørke sko. Men er usikker på evt. armbånd. Er ikke så vant til å glitre 😊 Anonymkode: a0e60...c20
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #8 Skrevet 6. august 2022 Perlekjede og korte hansker. Anonymkode: dcdfa...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå