Gå til innhold

Kjole til bryllup - hjelp til tilbehør

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt til å denne kjolen på i bryllup. Kan noen hjelpe med valg av tilbehør? Sko? Smykker? Hår? 

(Damen i butikken sa at de selger mange til brylluper, så jeg håper ikke den er for enkel 🤨 Med det rette tilbehøret kan den vel bli fin nok?)

1E3DF7D6-BF1F-4E2E-BF7E-0198F04F2D8C.jpeg

Anonymkode: a0e60...c20

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin! 

Anonymkode: 8ebbf...5d9

AnonymBruker
Skrevet

Vil være helt avhengig av stilen din til vanlig, og dels stilen i miljøet du omgås.

Hvis du vil være klassisk/nøytral til sommerbryllup nude sko med smykker etter ønske, og hår halvveis oppsatt. 

Er du mer sprelsk kan du ha fargesterke sko eller fargesterkt tilbehør.

Anonymkode: fed69...1ad

• Liker 1
Skrevet

For en fin kjole!! Hvor er den kjøpt? 🙈 (Sorry, ingen tips til tilbehør, er ikke god på slikt… 😅)

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig fin! 

Anonymkode: 8ebbf...5d9

Takk 😊

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil være helt avhengig av stilen din til vanlig, og dels stilen i miljøet du omgås.

Hvis du vil være klassisk/nøytral til sommerbryllup nude sko med smykker etter ønske, og hår halvveis oppsatt. 

Er du mer sprelsk kan du ha fargesterke sko eller fargesterkt tilbehør.

Anonymkode: fed69...1ad

Jeg kjenner ikke de andre i bryllupet, så det må nesten bli min egen stil. Ikke så sprelsk. Heller minimalistisk. Hmmm. Kanskje nude sko er en god ide. Og så gjøre noe ut av håret. 

40 minutter siden, harma said:

For en fin kjole!! Hvor er den kjøpt? 🙈 (Sorry, ingen tips til tilbehør, er ikke god på slikt… 😅)

Jeg har kjøpt den i en butikk i Danmark. Men har sjekket og den er herfra: 

https://www.prettyretro.co.uk/dresses

AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg tatt på meg svarte pumps og farget neglene i en dempet rosatone. Droppet halssmykke, men tatt på meg et armbånd som glitrer litt. Håret hadde jeg satt opp i en løs, lav knute. 

Anonymkode: a1156...b2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Personlig hadde jeg tatt på meg svarte pumps og farget neglene i en dempet rosatone. Droppet halssmykke, men tatt på meg et armbånd som glitrer litt. Håret hadde jeg satt opp i en løs, lav knute. 

Anonymkode: a1156...b2e

Takk for det. Jeg tror også det blir mørke sko. Men er usikker på evt. armbånd. Er ikke så vant til å glitre 😊

AnonymBruker
Skrevet

Perlekjede og korte hansker.

Anonymkode: dcdfa...a56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...